فصاحت: غنی به استراتژِ های جنگ آگاه نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106068 منبع: پرینت

اکثر سخنان رییس جمهور عملی نمی شود.

رمضان علی فصاحت استاد دانشگاه پیرامون اعتراض مردم در سر بریدن 7 تن و پاسخگویی حکومت گفت: دولت برای حل مشکلات جدی نیست.

وی افزود: اگر چه دولت وحدت ملی امکانات کافی برای حل مشکلات ندارد اما این اراده نیز وجود ندارد که این بی امکاناتی را روز به روز کاهش دهد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: چیزی که امروز مردم شعار می دادند در واقع درخواست امنیت از دولت افغانستان بوده که نمونه ای از خواسته تمام مردم افغانستان است.

وی تاکید کرد که در درون ارگ ریاست جمهوری اراده جدی وجود ندارد و افزود: نیروهای نظامی ما نسبت به استراتژی های جنگی از زمان عقب هستند و حتی رییس جمهور نیز آگاه به این استراتژی ها نیست.

فصاحت بسیاری از سخنانی رییس جمهور را ذهنی دانست و گفت: بسیاری از سخنان رییس جمهور عملی نمی شود.

وی همچنین عنوان کرد که هر چند معترضان در راهپیمایی روز گذشته قومی عمل نکردند و از همه اقشار در راهپیمایی و اعتراض ملی شهروندان حضور داشتند اما در ارگ این موضوع قومی دیده می شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اقای غنی قدرت در دولت داشت این همه نارامی ، بی عدالتی در یک قوم خاص، فرار جوانان از وطن، بیکاری ،ووو نمی بود انون اقا کاری از دستش ساخته نیست تنها سنبولیک تشریف دارند و هیج یک از حرف های زده عملی نخواهد شد و در همان حرف باقی می ماند تا از اغتشاش مردم جلوگیری کرده باشد اگر مردم همی جوری دست به تظاهرات بزنند باغث از هم پاشی دولت میگردد و دیروز سر مردم شیره مالد و فکر کرد تمام شد نه جناب ،این همه بی عدلاتی فکر کن سر بریده ان پسر بچه کوچیک و انون خانم ها دلی هر انسانی را به درد اورد بوده شما هیچ حسی انسانی ندارید ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است