مجری سياسی تلويزيون راه فردا استعفا داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106039 منبع: پرینت

در پی انتقاد محمد محقق ار انتقال اجساد 7 مسافر از غزنی به کابل و راه اندازی عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت شهر کابل، برخی از افراد وابسته به حزب محمد محقق در حال کناره گیری و استعفا هستند.

در راستای این اعتراض ها مجری سياسی تلويزيون راه فردا استعفا داد.

گفته می شود افراد ديگری نيز از رسانه و دفاتر محقق استعفا خواهند داد.

شاه حسین مرتضوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مظاهرات دیروز مردم کابل مسالمت آمیز ترین مظاهره در تاریخ کشور بوده است. هیچ آسیبی به اماکن شخصی و عمومی از طرف مظاهره چیان نرسیده است این حق مردم است که به صورت معقول وصلح آمیز دولت را مورد انتقاد قرار دهند تا با این روش مسئولان دولتی بدانند که مردم الاغ نیستند و از مسائل سیاسی و اجتماعی اطلاعات کافی دارند. انطور نیست که هر چه محقق یا خلیلی و یا اشرف گفت از آنان بدون چون و چرا متابعت کنند. ما از این تظهارات مردم کابل بسیار امیدوار شدیم که مردم خواب نیستند و بیدارند و این محقق و دیگران هستند که خواب رفته و یا در عالم خلسه به سر می برند.

>>>   بــلــی هزاره ها افـــــــراد لب سرک هستند تنها محقق مستحق ارگ است موتر زره است ودستش از بوسیدن است!!!!

>>>   محقققققق یک بد معاش است و در غم هزاره ها نیست. او در عم چوکی و انباشتن ثروت ریخته شده از کیسه امریکا است. او خودرا به پول و چوکی فروخته است او دیگر رهبر ما نیست. او دیگر به هزاره ها تعلق ندارد.
مراد افشاری

>>>   احسن بر چنین افرادهای شجاع و بیدار که به هیچ قیمتی احساس دینی و زبانی و طنی اش را نمیفروشد.
باید استعفا دهند و درکنار کسی که درد مردم پابرهنه و مظلومی را که امروز اگر قدرت، پول و نام دارند از حمایت این مردم قهرمان است، نباشند.
ض

>>>   حقا که مظاهره ملیونی مردم افغانستان بود .قانونی بدون اندک
تعرض به اماکن عمومی و خصوصی این از قدسیت ان بود.
اگر به این حجم و بزرگی و این سبب و انگیزه جان سوز در دیگر
جای جهان وحتی کشور های پیشرفته رخ میداد عالمی خساره
جانی و مالی رخ میداد . مرحبا به فراست و کیاست افغانستانی ها
و تظاهر کنندگان اشرف غنی باید تشکر نامه به آدرس مردم
افغانستان و تظاهر کنندگان صادر کند.
آقای محقق که به جمعیت ملیونی و شهدا توهین کرده از وطیفه
خلع گردد و خانم سیما سمر که به وظیفه حساس سازمان
حقوق بشر سپکاوی و وطیفه ناشناسی کرده جدآ تنبه شود
و تنزل داده شود .
گل حبیب ننگرهار از قوم جبارخیل

>>>   رها کنین دنبال این نامرد را
آزموده را آزمودن خطاست.
سعادت ازهلمند

>>>   مخالفت با محقق مخالفت با مزاري است. ومزاهيره چي ها حاله دست بيگانه ها قرارگرفته بود در راس مزاهيره كساي قرار داشت كه از اجساد شهدا براي مفاد شخصي خود سو استفاده ميكرد كه قبلا بوزارت نرسيده بود. وطبق اطلاعات رسيده از أفراد معتبر رهبري مزاهيره در واقع از طرفISI رهبري ميشد تا ملت افغانستان را با دولت دست به گريبان كند ويك ودوست نزديكم كه در مزاهيره شركت داشت ميگه چند نفر از افسرهاي هزاره كويته كه در كويته با او شناس بوده در مزاهيره شركت داشته. خوب سوْال اينجا است پوليس أفسر هاي پاكستاني در مزاهيره كابل چي ميكند؟؟؟ ملت صادق و مظلوم هزاره سعي كنيد اله دست بگانه ها قرار نگيريد و از بزرگان تان أطاعت كنيد توري كه خداوند در قران كريم مي فرمايد(أَطِيعُوالله و أَطِيعُوالرسول و اولامر منكم)ترجمه: ازخداوند و از رسول خدا و از ولي امر تان أطاعت كنيد. دوستان من خدا شاهد است كه با محمد محقق هنوز هم كلام نشديم وليكين محقق در افغانستان براي ماه هزارها يك نياز شرعي است و او در حقيقت ولي امر تمام مردم هزاره هست و لزا اطاعت از بزرگان جز وجوبه است گر چي من خودم از طرز سخن گفتن او خوشم نامد اما چيزهاي را كه اوميداند ما و شما نميدانيم و لزا بايد اورا درك كنيم چون او يك ادم دلسوز بقوم است.
شيخ كريمي از استراليا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است