پخش موسیقی در مراسم عروسی‌ جرم است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 106011 منبع: پرینت

پخش موسیقی در مراسم عروسی‌ جرم پنداشته می‌شود.

طالبان دندغوری ولایت بغلان پخش موسیقی در مراسم عروسی‌ را جرم دانستند.

آنان به مردم هشدار داده اند که اگر در مراسم عروسی‌شان به عوض موسیقی و لهو و لعب»، ترانه‌ها و سرودها و تبلیغ مبلغان طالبان را پخش نکنند، سخت مجازات خواهند شد.

حنیف فرزان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی موسیقی در اسلام حرام است این کار شان خوب است .

>>>   آیا در قرارداد منگل این موضوع درنظر گرفته نشده؟؟؟

>>>   شاید این هم در سند دند غور به طالبان از جانب گلاب منگل امضا شده باشد که بعوض موسیقی محلی وطنی بخواست طالبان ترانه های طالبانی در عروسی های مردم منطقه بکار گرفته شود ورقص واتن ان بدوش طالبان است چون رقصیدن زیر دول پاکستان را خوب عادت کرده اند .

>>>   خود کرده را نه مرگ است و نه درمان,دوستان پشتون اگر به سمت طالب گرایش پیدا نمیکردید حالا این مزدوران چتلستان و دشمنان انسانیت برایشان تعین تکلیف کرده نمیتوانست.

>>>   از نظر طالبان کم خرد و کور دل پخش موسیقی در عروسی ها جرم است، اما کشتن بی گناهان ثواب دارد!! خراب کردن آبادی ها کار درستی است!
زلمی از بدخشان

>>>   پس محصول پروتوکول آقای منگل همین بوده است.هیولای شان.

>>>   طالبان متحجرین ماقبل قرون وسطا وهمه اعمال شان وحشیانه وبا اسلام ساز گاری ندارد آنها یکپروژه از استخبارات خارجی اند برحمانه در کشتار بیگناهان وتجاوزات کنسی به ناموس مردم را عمل اسلام تلقی میکنند.چروچپاول وبیناموسی در قندز وسربریدن ها در زابل وسرپل وننگرهار وهلمند همه از اسلام واسلامیت بدور است این عمل ظالمانه خودرا چه توجه میکنند ولی موسیقی آنقدر گناه نیست نسبت به سربریدن ها بیناموسی ها وقوم پرستی ها.
عبید.

>>>   ای خفاشان سیه دل با این ریشهای بلند ودستارهای اسلام نمای خود اسلام را بیچار ه وبد نام نمودید بس است

>>>   باز شمایان که بادختران پنجابی ها وپسران تان بادختران بهودی عروسی کردید باز این کار را تطبیق کنید مسلمان بادختر مسلمان عروسی کند جای موسیقی خوشحالی است ، از این کار ها کرده یک کار وبار برای مسلمانان پیدا کنید این گپ ها حالا کهنه شده مردم تا آسمان رفتن شما هم هنوز کور هستین وهروز کورترمیشوید.
م ی

>>>   بلی موسیقی که مردم را بلخصوص جوانان را از راه اسلام منحرف میکند حرام است مثال زند ه فعلا در هوتل های کابل همین کار های حرام جریان دارد. در یکی از عروسی رفته بودم چون. مرد و زن یکجا بودند همین موسیقی باعث شد که دو ختر نمبر تیلفون خود را به من داد. و یکی انها حاضر بود که عروسی را ترک کند و خارج از هوتل. در بین موتر باهم باشیم. حالا شما قضاوت کنید که حرام است یا حلال.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است