خطاب به برادران تاجیک!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105992 منبع: پرینت

برادران تاجیک، روشنفکران و تحصیل کردگان تاجیکان باید بداند که پلان های فاشیست ها و ستون پنجم که "قدرت" و" ارگ" را کلنٰ قبضه کرده اند، پلان شوم ملاعمر٬ عبدالرحمنٰ و ...را در سر دارند ٬اگر حالا دست به دست هم نداده و ریشه این مشکلات را قد و علیه ستون پنجم و برادران ناراضي اقدام نکنیم فردا دیر خواهد بود.

یادمان باشد که حضور هزاره ها و تاجیکان در حیات سیاسی افغانستان برای همدیگر حیاتی و مهم است٬ و بدانیم که ستون پنجم که در حکومت اند بخاطر درج کلمه " افغان" در تذکره برقی تمام ملیت ها را مسقیمنٰ گفتند هرکس افغان نیست از کشور خارج شود و کشور از ما است.

این چیزها را برادران تاجیک را دست کم نگیرند٬ اینها پلان های است که از دو سوی خط دیورند سازماندهی می شود. قدرت های بزرگ در پشت این تحریک ها اند.


نصیراحمد مبشر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یا الله بفرما ما آماده هستیم قوم تاجیک وهزاره همزبان بایدبیشترمتحدشویم آن وقت بیشترین جمعیت کشور را ما داریم دراین خاک

>>>   من به عنوان یک هزاره از دوستان غیر پشتون این خواهش را دارم که برای ابادی کشور و اسایش نسل های بعدمان بیایید یک اتحاد منسجم تشکیل دهیم و از حقوق ضایع شده خود توسط پشتونها دفاع کنیم،دوستان پشتون واقعا شیطان است هر کدام ما را به قسمی به جان هم می اندازد بیایید از تجربیات تلخ گذشته و امروز خود درس بگیریم و متحد شویم تفرقه ما فقط به نفع همان کسانیست که از زمان شکل گیری این کشور زمام امور را در دست داشته اند و اتحاد ما کابوس انان است،برادرم بیایید دست های خود را به هم بدهیم و قدرتمان را یکی کنیم ان زمان همه مساعل حل شدنی است.

>>>   كدام فرق بين تاجك و هزاره نيست هر دو روشن فكر است ما هميشه هزاره را دوست داشتيم و داريم و از خداوند خواهانم كه روزي قدرت در دست هزاره بيفتد و غير از اين مردم ديگر مردمي ارامي را به افغانستان نمياورد.
ناصر تاجك كابل جان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است