منصف:عرصه فرهنگی خطرناکتر از نظامی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105987 منبع: پرینت

عرصه فرهنگی خطرناک تر از نظامی است.

مولوی محی الدین منصف عضو مجلس سنا گفت: حکومت هیچ برنامه مشخصی برای تامین امنیت ندارد.

وی افزود: تظاهرات در دانشگاه ننگرهار نشان دهنده این است توجه چندانی در هیچ عرصه ای صورت نمی گیرد.

مولوی محی الدین منصف معتقد است که عرصه فرهنگی خطرناک تر از عرصه نظامی است و بر همین اساس اگر در این غفلت ما حرکت کنیم دولت با مشکل برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد که حکومت باید توجه داشته باشد تا در جاهایی که تحت تسلط دولت است باید به شکلی مکاتب و دانشگاها اداره شوند که نساب تعلیمی دولت افغانستان تدریس شود و افکار بیگانه بر دانش آموزان و دانشجویان تحمیل نشود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غم نخورید مولوی صاحب!
باباقوی مستان در میدان سگ جنگی و مرغ جنگی و تخم جنگی و طالب جنگی و انواع و اقسام جنگ های دیگر، مواظب فرهنگ کشور غنی فرهنگی ما است .

>>>   اگر دولت واقعا ضد افراطیت طالبانی وهم سویی با پاکستانی ها که منجر به جنگ ویرانی کشور ما گردیده مبارزه قاطعانه میکند باید تظاهرات کنندگان وطراحان وکمک کنندگان مالی وتسلیاتی این مظاهرات چند جوانک های طرفدار طالب وداعیش پوهنتون ننگرهار را که هدف شان سر دادن شعار های مرگ بر دولت وزنده باد طالبان بود وخواهان استقرار دوباره امارت طالبان بجای جکومت موجود گفته شده است هرچه زودتر انها رادستگیر وبه جزای اعمال شان رسانده شود واز لوث جنین اشخاص بیگانه پرور پوهنتون علمی ننگر هار را پاکسازی کنند ر غیرصورت همه ادعای حکومت در این راستا فریبکاران به اثبات میرساند دیده شود زمان خود گواه واقعیت موضوعاست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است