در هفت کیلومتری پاسگاه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105977 منبع: پرینت

هزاران نفر از برادران ناراضی مان فقط در هفت کیلومتری پاسگاه های امنیتی حکومت ملی، مقتدر و پاسخگویی مان تجمع نموده به رهبر جدیدشان بیعت نمودند.

ریش سفیدان میانجی هم که همیشه اجساد سر بریده ها را به حکومت تسلیم می دهند، در صف نخست بیعت کنندگان نشسته اند. چشم دوربین های خبرنگران و قلم فیسبوکیان به آنجا رسید، اما دستگاه های استخباراتی آمریکا و ناتو که مجهز با آخرین فراورد های تکنولوژی نظامی هست و دستگاه های امنیتی حکومت افغانستان هیچکدام قادر به دیدن این محل تجمع بزرگ و ردیابی اینها نشدند.

آمریکایی ها هم که می دانیم برای مبارزه با تروریزم خاک و خانه خود را رها نموده به کشور ما تشریف آورده اند. هر روز بر پاکستان می تازیم. اینجا که پاکستان نیست؟ بازی های پلید و خون آشامی در این سرزمین جریان دارد که قربانی اش فقط من و توییم.


سید عبدالباقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولا لطف نموده به طالب، القاعده و داعش برادر خطاب نکن. اگر این دشمنان مردم برادر تو است پس تو هم دشمن مردم هستی.

>>>   همه میدانند که هدف از نابودی طالبان درحکومت قبلی وفعلی وجود ندارد بلکه در تمام عرصه ها از رهایی طالبان مزدور از زندان های دولت گرفته تا هویت سازی کاذبانه به انها وحتیانتقال کشته شده های شان توسط طیارات دولت از خاک پاکستان در داخل افغانستان تا کمک پولی ونقدی به انتحاری های گیر شده شان ورهایی شان از قید بند و ابجایی طالبان در داخل ارگ از نظر مردم پوشیده نبوده ه همه واضح واشکار است اما مردم به امروز فردا که ممکن سیاسیون دولتمردان کشور ما شایددر سیاست های نادرست شان تغیر جهت دهند صبر وتحمل نمودند ولی اکنون که طالبان خبیس هروز جنایت های کلان شانرا چون سربریدن های جوانان وپیر مردان وزنان واطفال مردم ما بیشتر وبیشتر کرده اند واگر مردم محل بخاطر نجات جان مردم ملکی خود از نزد طالبان دوسه تن طالبان فرعون صفت را گروگان میگیرند صدای ریس جمهور ما بلند میگردد که من تحمل این گروگانگیری را ندارم وفورا هیات خود را به منطقه میفرستند وبا اغوا وفریب که گروگانها شما هم رهامیگردد ترورستان طالب را از دست مردم نجات میدهند بدا نه تنها که گروگان گیرشده های مردم از نزد طالبان رها نمیشود با المقابل انها هفت تن انها شامل مرد وزن وطفل وکودک شان سربریده میشوند اکنون مردم تصمیم جدی گرفته اند که این سریال غم انگیز را دیگر خاتمه دهند تظاهراترا درنزدیک ارگ راه اندازی کرده اند تا در قبال موضوع تعهد ارگ نشینان را در دست کشیدن از حمایت طالبان بگیرند ودر این کار خود مصمم هم هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است