دیدار فرماندهان ارشد وزارت داخله با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105959 منبع: پرینت

شماری از منسوبان و فرماندهان ارشد وزارت داخله با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا عبدالفتاح فروغ رییس ارکان قوای سرحدی و سید محمد روشن دل فرمانده قطعات خاص پولیس، به نمایندگی از منسوبان آن وزارت در خصوص برنامه های ارتقا ظرفیت، دستاوردها و روحیه قوت های امنیتی صحبت نموده از توجهات نیک و همیشگی رییس جمهور قدردانی نمودند.

آنان از آمادگی و داشتن روحیه رزمی بلند نیروهای امنیتی در مبارزه با تروریزم به رییس جمهور اطمینان دادند.

سپس رییس جمهور غنی ضمن ستایش از قوای امنیتی و دفاعی کشور گفت که آنان بخاطر آرامش و دفاع از تمامیت ارضی افغانستان، قربانی های زیادی داده اند و بدین منظور باید به خانواده های شهدا رسیدگی شود.

رییس جمهور کشور به مسوولان مربوط هدایت داد تا در هر هفته گزارش مکمل در رابطه به چگونگی رسیدگی به خانواده های شهدا، ترتیب و به ریاست جمهوری ارایه شود. رییس جمهور کشور با اشاره به استفاده بهتر از امکانات گفت که باید از منابع موجود در تجهیز پولیس بگونه درست و شفاف استفاده شود و موضوع قراردادهای وزارت داخله به صورت شفاف اداره گردد.

وی گفت: باید شرایط بهتر تعلیم و تربیت برای پولیس بهبود یابد و موضوع کاغذ پرانی در جلب و جذب از بین برود و پروسه اداری آن ساده گردد، تا جوانان در صفوف قوای امنیتی و دفاعی به سادگی جذب گردند.

رییس جمهور کشور افزود: بخاطر تجهیزات و استحکام بیشتر، همه پاسگاه های امنیتی باید مرور مجدد گردد. رییس جمهور بر هماهنگی و انسجام بیشتر میان قوای امنیتی و دفاعی کشور تأکید نموده گفت، باید با تشریک مساعی تحرک داشته باشید و نیز گزارش کاری تان را بصورت دقیق، واقعبینانه و همه جانبه ارایه نمایید. رییس جمهور غنی تصریح نمود که باید به موضوع اختطاف ها در ولایات پایان داده شود و این موضوع را شخصا مطالعه می کند و به تمام نیروهای امنیتی هدایت داد که در این زمینه اقدام های لازم نمایند.

در پایان به پاس قربانی شهید عبدالمجید فرمانده امنیت ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب که چندی پیش توسط دشمنان مردم افغانستان به شهادت رسید، به ورثه وی کلید یک باب آپارتمان سه اتاقه از سوی رییس جمهور اهدا گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است