سجادی: حکومت کوتاهی کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۴/۸/۱۹ کد خبر: 105919 منبع: پرینت

فاجعه سر بریدن7 تن نتیجه بی توجهی حکومت افغانستان است.

داکترعبدالقیوم سجادی نماینده سابق مردم غزنی گفت: آنچه که اتفاق افتاد یک فاجعه دردناکی بود که حکومت افغانستان و دولت افغانستان با تمام تلاش ها در این زمینه بازهم کوتاهی صورت گرفته است.

وی افزود: برای اولین بار شاهد سر بریده شدن اطفال و زنان در کشور هستیم و داعش یا طالب و کسانی که سر شهروندان کشور را می برند دشمن تمام مردم افغانستان است.

بر باور سجادی این فاجعه نتیجه بی توجهی حکومت افغانستان در حل قضیه گروگان گیری31 تن از مسافران ملکی و غیر نظامی که قبلا ربوده شده بودند است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سجادی تو قتل این ۸ نفر هستی این حرفهای تو دیگر هیچ چیزی را تغیر نمیدهد ، تو برای خوش خدمتی به بادارانت اشرف غنی و اتمر و دیگر زی ها جاغوری را فروختی

>>>   آقای سجادی! خودت هم با آمدن به جاغوری و آزادكردن افراد طالبآن كمك كردی این مظلمان سربریده بشند البته دلایلش هم اینه كه هزاره سیتز هستی یك و دیگر اینكه برای كسب آبرو نزد پشتونها معامله ننگین را انجام دادید

>>>   جناب خود تان یکطرفه افراد انهار ا تحویل دادید ونتیجه کارتان سربریده هایمعصوم است

>>>   آقای دکتر سجادی چقدر پول گرفتی از داعش یکی از کسانی که با آقایددکتر صاحب خویشاونیم

>>>   عامل اصلی سربریدن هفت نفر سجادی و هیئت همراه است. به دلیل این که با آزاد کردن گروگانها ، دست مردم را خالی کردند. شما فکر کنید آیا اگر گروگانها در دست مردم می بودند آنها همچه جرئت داشتند که زن و بچه مردم ما را سر ببرند. عامل اصلی این امر سجادی و همراهان اوست.

>>>   خدا این خاین را لعنت کند یکطرفه افراد طالب را تسلیم نمود وباعث سر بریدن انسان های مظلوم وبی گنا ه شد
سید بومان مزار شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است