غنی: سربریدن، نشانه زبونی دشمن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۴/۸/۱۹ کد خبر: 105873 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور سربریدن افراد ملکی به خصوص زنان و یک کودک در ولایت زابل را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند و آن را نشانه زبونی و شکست دشمنان افغانستان می داند.

رییس جمهور غنی با آگاهی از این حادثه المناک شدیدا متاثر گردیده، گفت که کشتار بی رحمانه افراد بی گناه به خصوص زنان و کودکان در هیچ دین و آیینی توجیه ندارد و بجز شرمساری در دنیا و عذاب دردناک الهی در آخرت چیز دیگری را نصیب دشمنان افغانستان نمی کند. رییس جمهور گفت: دشمنان افغانستان با سربریدن افراد ملکی یکبار دیگر ثابت ساختند که در میدان نبرد در مقابل نیروهای امنیتی و دفاعی کشور شکست خورده اند.

وی بخاطر پیگیری و مجازات عاملان این جنایت بزرگ و غمشریکی و دلجویی به خانواده های قربانیان، جلسه فوق العاده امنیتی را دایر می کند.

رییس جمهور کشور مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدای این حادثه دردناک ابراز می کند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محکومیت بی هزینه ترین برخوردی است که تا حالا در مورد حوادث بی شماری در کشور از اشرف غنی شنیده ایم. محکوم کردن هیچ دردی را دوا نمی کند و آن را هر کسی می تواند انجام دهد! زمانی که چند شتر کوچی ها در بهسود به دلیل تجاوز کوچیها بر این مردم گروگان گرفته شده بود نزدیک بود اشرف غنی سکته کند و با بسیار قهر و عصبانیت دستور داده بود که شتران کوچی ها باید آزاد شود! اما وقتی که طالبان یا داعشیان و یا هرکسی دیگری مردم بی چاره و بی گناه هزاره را گروه گروه گروگان می گیرند و آنان را ماه ها در زندانهای خود نگه می دارند و شکنجه می کنند و سپس ذبح می کنند اشرف غنی تنها کاری که می تواند انجام دهد محکوم کردن این فجایع است و بس.

>>>   از این کرده آدم بی عقل دیګر یا فت نمیشود

>>>   خطاب به غنی رییس جمهور
اشرف خان ای حرفا را بگذار برای ملا امامان که وظیفه شان هست مردم را به اخلاقیات دعوت کنند.
تو اگر توان مدیریت داری از موضع یک سیاست مدار حرف بزن نه معلم اخلاق.
غنی جان اگر مدیریت بلد نیستی رهاکن . اگر بلد هستی دچار تعصبات قومی هستی این نوع سیاست در دنیا فرسوده شده جوابگوی زمان حاضر نیست باید خودت را اصلاح کنی.
شیربچه هزاره آماده انتقام.

>>>   ضمن همدردی وتعزیت باقربانیان این حادثه ضدبشری که توسط رذیل ترین افرادزمین انجام شد،راه حل این کاراین پاکسازی کامل غزنین ازمخالفان است وهمچنین کنترل شدید سرحدات .درکنارآگاهی دادن رسانه ای.
شیوا

>>>   ملا غنی احمدزی:
توخودت درکشتار مردم بیگناه هزاره ، تاجک ،ازبک نقش مستقیم داری ، تاوقتیکه باطالب مقاطعه نکنی وطاب رادشمن بشریت ، اسلامیت وانسانیت معرفی نکنی ودرحرف خود پابند نمانی ، تو شریک جرم این وحشیان هستی۰ چرا به جنرال دوستم اجازه ندادی که این بی فرهنگ هارا تاخانهٔ اصلی شان یعنی پاکستان لعنتی عقب میراند ومردم افغانستان درصلح وصفا زنده گی میکرد، پس تو خودت با آقای اتمر ، ستانکزی ، یون ودیگرفاشیستان قبیله شریک جرم هستی وهرچه میگوئی دروغ میگوئی ، مردم به حرف توباور ندارند وتو یک رئیس جمهور تحمیلی ازطرف امریکا هستی وپاکستان ، امریکا ، ومتحدانش درفاجعه های انسانی درافغانستان شریک بوده واین نا امنی ها به دستور آنان صورت میگیرد وتوسط تو ویاران خائین تو ، وطالبان وحشی ، داعش جنایتکار ، گلب الدین وطنفروش ودیگر همفکران وفروخته شده گان بی هویت جامهٔ عمل میپوشد
اسد ده سبزی کارمند ریاست ترانسپورت شهری

>>>   آقای غنی چرا دروغ می گوی چه زمان با این جنایت کاران نبرد کرده اید که انان درمیدان نبرد شکست خورده دست به سربریدن افراد به گناه می زنند اتفاقا آنان مطمئن هستند که از سوی حکومت نه تنها باز خوست و توبیخ نمی شوند چه بسا به نوعی یعنی انتخاب سیاست سکوت از سوی دولت و شخص جناب عالی این جنایت کاران و دشمنان بشریت به ادامه وحشیگری تشویق و ترغیب می شو
ند

>>>   هم دردی و تسلیت در سرت بخورد ای رذل پست,خدا هلاک کند ان جماعتی را که مسبب شد که تو ی خاعن,وطن فروش ,قوم پرست ,نا مسلمان رییس جمهور این کشور شوی از روزی که توی نجس امدی همه مردم علل خصوص مردم دلیر و قانون مند هزاره یک روز خوش ندید,ایا بس نبود خون چهل جوان رشید ما در جلریز,خون انها را نشسته اقوامت دوباره خون مردم هزاره را ریختند و تو پدر نالد فقط برای حفظ قدرتت و جان اقوامت بازهم از راه مخصوص خودتان که فقط تاسف و ناله ظاهری ست پرداختی تا مردم ساده دل ما را بازی دهی و همچنان بر گرده شان بشینی,خدا فقط از دلت خبر دارد ای قوم پرست,فاشیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است