بالا بردن پرچم داعش در دانشگاه ننگرهار (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۴/۸/۱۹ کد خبر: 105872 منبع: پرینت

محصلان دانشگاه ننگرهار با بالا بردن پرچم داعش خواهان تشکیل امارت اسلامی شدند.

گفته می شود این دانشجویان به رسم اعتراض به حکومت، دست به این اقدام زدند.

رییس دانشگاه ننگرهار در رابطه به اعتراض ها گفت: فقط در چهارچوب مشکلات دانشگاه می تواند به آن رسیدگی کند در غیر این صورت حل این مساله با حکومت است.

سجادی، عضو مجلس نمایندگان در اینباره گفت: متاسفانه رشد افراطیت در کشور از سال ها به این سو ادامه داشته است و برای جلوگیری از آن ناکام بوده ایم.

ذبیح الله زمری عضو شورای ولایتی ننگرهار نیز افزود: دشمن می خواهد با به راه انداختن جنگ های روانی از مردم کشور استفاده کند و بی تفاوتی حکومت وحدت ملی باعث بوجود آمدن اینگونه حرکات می شود.

وی خاطر نشان کرد که استاد، دانشجو یا هر شخص دیگری که بخواهد خلاف قانون در کشور حرکت کند باید مطابق با قانون محاکمه شود.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511100533252461.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511100533254756.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ....فروخته شدگان به پاکستان هستند، و خدا شاهد خواهد بود که بهای این خود فروختگی هارا هم خود ایشان پرداخت خواهند کرد.
سریر.

>>>   من از مدتها دانش آموزان داعشگاه جلال آبادرا را طالب و خود داعشگاه را مرکز تربیه و تعلیم وهشت و دهشت میپنداشتم.

>>>   اینان از ابتدا داعشی بوده اند فرصت اظهار وجود نداشتند حالا که با یک دولت بی هرزه و ضعیف مواجه اند اعلان موجودیت می کنند. داعش در ارگ حضور دارد. چون رابطه داعش و یهود بسیار تنگاتنگ است شما می توانید رد پای یهود و داعش را در ارگ پیدا کنید.
ارگ نشین

>>>   گرگ زاده عاقبت گرگ شود,هر کس که فکر میکند با علم و دانش میتوان ذات و روحیه ی یک قوم را عوض کرد بهتر است این خبر را خوب بخواند,بعضی چیزها را شما هر کار که کنید پاک نمیشود تحصیل کردگان انان از پدران بی سوادشان خطرناکتر میشود مانند همین سیاست مداران مانند غنی و کرزی ویا این چوچه دانشجوها,اینها هر چه با سوادتر شوند گستره افراطیتشان بیشتر میشود.فقط خدا حافظ ما وشما در این ملک باشد با برادران ناراض.

>>>   این وطن فروشان و خودفروشان هنوز تحصیل شان خلاص نشده و طرفداری می کنند از طالبان و داعش و القاعده و وقت فارغ تحصیل شدند به کشتن فرخنده ها و روخشانه ها اقدام خواهند کرد این مدرسه دینی خطریست برای اسلامیت و انسانیت و بشریت و افغانیت این دین فروشان و استادان و ریس فاکولته ان محکمه شود و این مدرسه قاتل پرور منحل شود این نمک حرامان قرن بیست و یک
بصیر نظری

>>>   دولت ما پلیس ما مرده است که مشتی چوچه ....پارس میکنند

>>>   ایـــــن دانشگاه است یا مـــدرسه مـــــولانا سمیـــع الحــــــــــق؟؟؟؟؟؟؟؟
حــیـــــف مـصــارف حـکـومت که برای این داغشیان جـــاهــل میکند باید این تعمیر را برای معتادین تخلیه کنند واین طالب پرست هارا به مدارس پاکستان بفرستند تا درانجا دال بخورند وترورست تربیه گردند !
ما استخبارات نداریم یک ارگان بنام امنیت ناملی هست که منصروف دسیسه بازی انتقام گیری سرقت وغصب است آنها بیکار نیستند که این چوچه داغشی هارا زیرنظر داشته باشند

>>>   این جوانک های افراطی طالبی وداعشی که خطر ناکتر است از طالبان وداعیشیان مسلح در جنگ با دولت باید چنین جوانک های امارت خواه طالبانی که در حقیقت تسلیمی افغانستان به حیث سوبه پینجم پاکستان است نه چیزی دیگری این جوانک های جاسوسان ای اس ای در یک مرکز اموزشی خود را بنام دانش اموز جابجا کرده اند تا افکار طالبانی ونوکری به ای اس ای را دربین جوانان نشر وپخش کنند وانها را بطرف افراطیت سوق دهند با بلند کردن بیرق های داعشی وطالبانی وفعال ساختن بلند گو همفکران یکجا وبا صدای بلند بجای حکومت وحدت ملی امارت اسلامی نام نهاد پاکستانی را ارمان وارزوی شان بیان داشتند واینکه چطور در این تظاهرات غیر قانونی ودستور یافته شان از ای اس ای مسولین امنیتی محل مانع این عمل ننگین شان نشده سوال پرسش بر انگیز است واگر جلو چنین افراطگری ها انهم در داخل یک مرکز اموزشی گرفته نشود وهمچو اشخاص خاین اله دست استخبارات بیگانه به جزای اعمال ضد ملی ومردمی شان نرسند ویروس این عمل خاینانه در دیگر نقاط کشور هم سرایت خواهند کرد که مهار کردن ان مشکل ساز خواهد بود .
هاشمی

>>>   داغشگاه جلال آباد با مدارس مولانای ترورست فضل الرحمن هیچ تفاوتی ندارد!

>>>   وقتی دانشجوی کشور که باید دنباله روی از حق بکند واز افراط گری دوری کند و سرنوشت مردمی که دچار این سرطان وبلا ی عظیم بلاد مسلمان گردیده اند را نمی بیند .وقتی دانشجوی کشور بجای درس خواندن و برداشتن بار مشکلات وبدبختی از دوش مردم وکشور کورکورانه از تفکرات تروریستی پیروی میکند وقتی این دانشجو انقدر فهم وبینش ندارد که در پشت پرده این تروریستها چیست وبادارانشان صهیونیزم وامریکای جهانخوار است دیگر از ان طالب بیسواد وتحصیل نکرده که زن وکودک ما را سر میبرد چه انتظاری هست.
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   هرکس درخانه دختر جوان دارد بیرق سفید واگر بیــــــوه دارد بیرق سیاه بلند کرده

>>>   نشریه "فوکوس" طی گزارشی که ماه می دربارۀ چگونگی تفریحات و لذّتجویی‌های داعش تهیه کرد، نوشت:
داعش، تمام تفریحات و لذّت‌های وحشیانۀ نیروهایش را به پشتوانۀ فتاوای وهابیِ صادره از عربستان سعودی و به نام "شریعت" انجام می‌دهد و هیچ حدّ و مرزی برای آن ندارد.
به طور مثال داعش تمامی خانواده‌های شهر موصل عراق را مجبور کرده که دخترانشان را تسلیم کنند تا به عقد نیروهای داعش دربیایند. تاکنون حداقل سه مرد به دلیل خودداری از انجام این دستور به دست داعش اعدام شده‌اند.
"جنان" دختر 19 سالۀ مسیحی که در عراق به دست داعش ربوده شد، مورد آزار جنسی قرار گرفت و پس از 11 ماه موفق به فرار شده است، دو ماه پیش در کتاب تجربیاتش با عنوان "بردۀ داعش" („Esclave de Daech") می‌نویسد:
اتاق‌های داعش، جهنّم زمین‌اند و من نسبت به جهنمی که با چشم خودم دیدم، ساکت نمی‌مانم.

>>>   این هم از طبقه تحصیل کرده ی شما!!!!!!!
افسرده حال

>>>   پدر زور دالر امریکائی واسرائیلی را نالد که با انگیزه دادن جوانان بی خبر از طریق مدرسه ها ودعوت گر های ساختگی پای این پوهنتون ها را هم به بیرق های فساد وآدم کشی کشاند -
فخری

>>>   میگویند وقتیکه سگ خانه مریض باشد روباه ده بام میپرد این جوانک ها هم حکومت را کمزور دیدن و بیرق هاس سفید بالا کردند اگر برای یک روز ریس امنیت باشم وای چه بلای بالایشان میاوم که صد بار توبه کنند چون نان حکومت را میخورند و عوعو در بام طالبان میکنند بی ناموسان
بدخشانی

>>>   اینها همیشه مذدور پاکستان بوده اند و این کار هم یکی از این اعمال مذدورانه شان است

>>>   این ها بیرق داغش رابرای این بالا می کنند که داغش درننگرهار یک طفل را با دست دوپارچه ساختند ده نفر را بالای بم گذاشتند وانفجاردادند حالا جوانان ننگرها بیرق داغش را بالا میکنند!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است