مسوول جان شهروندان کیست؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105819 منبع: پرینت

اشرف غنی: هيچ افغانستانی از افغانستانی بهتر و يا كمتر نيست.

چرا از سربريدن و قتل های عمدی بعضی از شهروندان أفغانستان توسط گروه وحشی طالبان و همكاران منطقه ای ايشان جلوگيری نمی شود، مسوول حراست جان و عزت شهروندان أفغانستان كيست؟

چرا با توده مشخص چنين جنايات غير انسانی صورت می گيرد؟ رهبری حكومت ملی چه تلاشی را جهت رهايی اين اشخاص انجام داده اند و سكوت ننگين دولتمردان خلاف آنچه به ملت وعده كرده بودند در چيست؟ اگر يک شهروند در بدل 5 ميليون دالر رها می شود، چه برتری نسبت به 8 تن گروگان های زابل دارد. بی ميلی و سهل انگاری رهبری حكومت وحدت ملی توهين به شهروندان افغانستان است و بايد سران حكومت وحدت ملی مورد بازپرس قرارگيرند.

توده ای كه به هيچ قوم مضريت و بربريت روا نداشته است. به كدام جرم سرت بريده می شود. تو از توده جهل نه بل از قشر انديشه گرا و منطقگرا، چرا بايد خون پاكت را دستان پليد حيوان صفتان لمس كنند و تمام آرزوهای انسانيت را به خاک دفن كنند.

یوسف یحیی پور


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فقط تنها چاره اتحاد دیگر اقوام در مقابل پشتون ها است,تا وقتی که رییس مملکت از این قوم جاهل باشد برای چند کوچی تهدیهای مسلحانه میکنند و برای حلال کردن دیگران فقط به یک تاسف و بیانیه اکتفا میشود,و این است سرنوشت غیر پشتون و دیگران هم بدانند که بعد از هزاره نوبت انان است و از دست این بی شرفها هیچ کس در امان نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است