پیام ریاست اجرایی در واکنش به فاجعه زابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105814 منبع: پرینت

در واکنش به رویداد تکان دهنده که در آن هفت شهروند مسافر از سوی دشمان انسانیت به شهادت رسیده اند.

با کمال تاسف و تاثر فراوان اطلاع یافتیم که بازهم تروریستان جنایت کار، انسانیت کٌش و سفاک که در قاموس شان به جز ایجاد وحشت، دهشت و ترور چیزی نیست با اعمال ضد انسانی خود، هفت تن از هموطنان عزیز و بی گناه ما را به شهادت رسانده اند.

باز هم با کمال تاسف، در این رویداد تکان دهنده که در نواحی ولایت زابل از سوی دشمان مردم انجام شده است، سه زن و یک کودک نیز در جمع شهدای هستند. این یعنی دشمنان وحشی به هیچ کسی، حتی به کودکان افغانستان رحم ندارد و در هر جا و هر مکان که دست شان برسد، فقط جنایت خلق می کنند.

این نخستین بار نیست که تروریستان در قالب های گوناگون بنام طالب، داعش و القاعده از ملت ما قربانی می گیرند و هموطنان ما را بطور ظالمانه و وحشیانه شهید می کنند. تروریستان، این دشمنان دین و انسانیت می خواهند با این کار خود در میان مردم ما ترس و وحشت ایجاد کنند و از این طریق به اهداف شوم خود برسند اما این دشمنان وحشی و بیگانه با دین و انسانیت، نمی دانند که انجام این اعمال جنایت کارانه، بیش از پیش در نزد مردم افغانستان و جهانیان، منفور تر از پیش می شوند و نابخشودنی تر از پیش.

این دشمنان وحشی، بار بار تلاش کرده اند تا جلوی وحدت، همگرایی، پیشرفت و توسعه مردم افغانستان را بگیرند و مانع هر نوع تغییر و تحول سازنده در کشور شوند اما هرچه کوشیدند به این هدف شان دست نیافتند، چراکه مردم ما بیدار و آگاه هستند و هرگز به عقب بر نمی گردند.

ریاست اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان این حادثه هولناک و اسفناک را که در آن تروریستان مزدور و جانی هفت تن از هموطنان بی گناه ما را به شکل بسیار ظالمانه شهید کردند، به تمام مردم افغانستان، باشندگان ولایت غزنی، به ویژه خانواده های شهدای این رویداد تکان دهنده تسلیت می گوید و از خداوند کریم و رحیم برای شهدای این حادثه فردوس برین و به بازماندگان شان صبر جمیل مسالت دارد.

در آخر، یکبار دیگر اعلام می داریم که دولت، جنایتکارانی که این حادثه تکان دهنده را رقم زده اند، تحت تعقیب قرار داده و به زودی به سزای اعمال شان می رساند.

داکتر عبدالله رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا کند که به وعده تان عمل کنید!

>>>   نميدانم كه اين ها از كدام حيوان درنده بدنيا امده اند كه هيج خواهر ومادر هم ندارند وبه زن وفرزندان كسى رحم نميكنند اما نميدانم كه حكومت باز چرا اين ها را بندى ميكند بمجرد گفتار شد ن فورآ اعدام شان كنند يا بمرمى بزنند تا نجس ها كم وگم شوند رحم براى اينها ظلم در حق مردم بيچاره است بالمثل بايد عمل كنيد ٠
مسافرجبرى

>>>   پیام چیست مردم از شر این ظالمان خلاص کنید بس است ۲۵ سال است که مردم را بازی دادید اگر نمیتوانید خکومت کرده دوباره لطف کنید به همان مردمان ۲۵ سال پیش حکومت تسلیم کنید شما خو وطن فروختید یا همان. شعار تان است که چوکی ذین ماست. ملت دغین ماست این وطن از خود صاحب دارد نه سقاو میتواند حکومت داری نه جوالی ونه هم کوچی شما به غیر اینکه در خارج برای کپی کشی تان بروید یا برای ارایش. برای ارامی مردم شما نمیروید
عبدالقدیر. وطندوست

>>>   خوب است که در باره جنایت کاران افشار هم فکر و آنان نیز به سزای اعمال شان رسانده شود!

>>>   وقتی حکومت با آم کشان است در زبان بلبل زبانی می کنند. سودی به حال قربانیان ندارند.
جنگ قومی بزودی شعله ور خواهد شد.
غنی عبدلله خراب کردید دیگه صبر ایوب تمام میشه.
هزاره جاغوری انتقام انتقام انتقام !!!

>>>   این اقا چرا نگفتن که این افردا هزاره بودن وشما سیاست مندان قاتلین مردم هزعره هستید اگر یک فرد از یک قوم دیگر اینگونه شهید می شد سر وصدایش همه جا را پر می کرد من خودم مقابله به مثل می کنم و ....ها رو به جهنم میفرستم حلا چه با ریختن خونشون ویا زربه زدن

>>>   صددرصد دولت جنایتکاران تعقیب وبه آنها جایزه خواهند داد لعنت به این دولت بی کفایت انشااللله که خون این عزیزان دامن این دولت بی مسئولیت را بی گیرد واین دولت فاسد ازبین رود.

>>>   راست بگویید چرا درکشور ما جنایت کاران بطور علنی اعدام نمیشوند؟ و چرا فرهنگ معافیت در دولت نهادینه شده است؟ قوم گرایی کارد را به استخوان رسانده باور کنید اقوام دیگر قرن هاست قربانی جهالت یک ....احمق شده است. که هم به نعل میزنند هم به میخ. دورنگی و قوم گرایی تاکی؟؟؟؟
از هلمند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است