کوچه حسن چپ در مسیر دولت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105801 منبع: پرینت

زمانی بود که آهن پاره های پل انفجار داده شده توسط پاکستان خریداری می شد، بر سر استخوان های مرده های مردم افغانستان در آزمایشگاه های پاکستانی ٱزمایش صورت گرفته در دکان ها خرید و فروش می شد، در مقابل تخریب هر پل مکتب، مدرسه، دانشگاه برای خرابکاران پول داده می شد. امروز کاملا عین کار صورت می گیرد و دولت و ملت از اشتباهات شان نمی ٱموزند.

ٱیا دولت مردان ما عقل خود را از دست داده اند یا قصدا خود را به کوچه حسن چپ می زنند.

امروز متاسفانه دشمن روباه صفت و مکار مجددا در صدد نابودی ما است و ما رادوباره توسط خود مان سر زده و قبر مان را بدست خود مان تحت عناوین مختلف می کند.....
اشتباه را اول باید از درون خود پیدا وحل کرد......
نقص در کجاست، بیایید یکجا راه حل را پیدا کنیم.....
در کانادا دختر هراتی وزیر می شود اما در غور سنگسار هندو وزیر دفاع می شود در کابل چوکی وزارت دفاع بخاطر اختلافات درونی و تعصبات قومی و پوسیده شده، خالی است.

اگر متحد و ملت نشویم، پولیس پاکستانی وزارت دفاع ما را اشغال خواهد کرد.

حسن غمکش


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بگذار هر چه میخواهند و میتوانند بکنند چون ما مردم اگر واقعا برای وطن خود ارزش قاعل بودیم ابادی ان را از شهروندان و مردمش طلب میکردیم نه از چتلستان و شرق و غرب,دولت مردان همواره گفته اند که تروریزم در افغانستان خارجی است و اگر چتلستان همکاری نکند شکست طالب غیر ممکن اما همین دولت چه قدر سعی کرد که مرز نشینان و ولایت های مرزی را مردمش را بسیج کند تا اجازه ورود طالب را ندهند.هیچ ,چون نمیشود برای انکه مردم ان ولایت یا خود طالبند و یا اقارب و اشنایانشان و از انجا که بد بختانه هم دزد پشتون است و هم قاضی ,دیگر امیدی نمیماند به اصلاح این قسمت از کره زمین مگر انکه اختیارات پشتون بین سایر اقوام تقسیم شود همان طور که وقت دفاع از ان چنین است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است