تاریخ چه خوب تکرار می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105798 منبع: پرینت

در حادثه نسل کشی هزاره ها به دست عبدالرحمن، تعدادی از سرداران هزاره، نخست از عبدالرحمان در برابر رقبای او حمایت کردند ولی وقتی عبدالرحمان به پیروزی رسید و خیالش از طرف دشمنانش راحت شد، شروع کرد به کشتار هزارها. در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته نیز تعداد قابل توجهی از نخبگان هزاره از اشرفزی حمایت و از جمله خودم برای او یخن پاره کردیم و حتی گوسفندان را به نفع او به پای صندوق های رای بردیم.

ولی دیری نپایید که ماهیت واقعی او آشکار شد و تعدادی از ما و از جمله خودم، به ... خوردن خود پی برده و در صدد تطهیر خود برآمدیم.

بدبختانه، تعداد دیگر هنوز به ...خوردن خود پی نبرده و همچنان در صدد توجیه رفتارهای قومگرایانه و کوچی مدارانه او هستند.


محمد عارف احمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دوست عزیز خود را مقصر ندان زیرا او با ارای مردم ولو همان گوسفندها انتخاب نشد که حال عذاب وجدان گرفته ای این خاعن پایه ی حکومتش نیز مانند دیگر کارهایش نامشروع گذاشته شده و گرنه همه میدانند که اشرف غنی هیچ وقت برگزیده ی حتی همان گوسفندها هم نبوده است چه رسد به دیگران.این را بدان که هرچه بر سر ما میاید از بابت سیاست موزیانه قوم پشتون است که با الم کردن اختلافات مذهبی و نژادی مانع از یکی شدن دیگر اقوام میشوند چون خوب میدانند که در صورت متحد شدن دیگر اقوام دیگر از یکه تازی و غارت منابع خبری نیست و با دادن چند پست حاشیه ای به سران دیگر اقوام ما را مثلا در بازی قدرت شریک میسازند در صورتی که سکان این کشتی شکسته همچنان در دست همین هاست,این قوم به راستی که قوم خبیس و نیرنگ باز است درست مانند همنژادان پاکستانی خود,هرکس که از این قوم انتظار سیاست متحد و پیشرفت متوازن بین تمامی اقوام را دارد باید به عقل خود شک کند.مرگ بر چتلستان و تمامی همفکران و نوکران و نمونه های داخلی ان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است