دیدار معاون بانک جهانی و وزیر زراعت با یکدیگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105795 منبع: پرینت

محترم اسد الله ضمیر وزیر زراعت آبیاری و مالداری در جریان سفر اش به آمریکا، با معاون رییس عمومی بانک جهانی در دفتر مرکزی این بانک در واشنگتن دیدار نمود.

در این ملاقات که نماینده های تیم های مختلف تکنیکی شامل بخش های آبیاری، باغداری، مالی، بخش خصوصی و بانکداری شامل بود، وزیر زراعت کشور برنامه ها و اولویت های کاری خود را تشریح نمود و به پرسش های اشتراک کننده های این دیدار پاسخ ارایه نمود.

وی تاکید بیشتر روی برنامه ملی آب، برنامه ملی باغداری، برنامه ملی مالداری، برنامه ملی مصونیت غذایی، تحقیق و ترویج، گندم، احیای دوباره بانک زراعتی، نقش بخش خصوصی در احیای زراعت و همچنان روی برنامه های موجود وزارت زراعت که ازسوی بانک جهانی تمویل می شود توضیحات مفصل ارایه نمود.

در مقابل دوکسن معاون بانک جهانی ضمن تقدیر از برنامه های کاری وزارت زراعت این برنامه ها را گام های موثر به سوی انکشاف وضعیت زراعت در افغانستان خواند و بر حمایت بانک جهانی ازاین برنامه ها تاکید نمود.

بانک جهانی یکی از تمویل کننده های مهم وزارت زراعت آبیاری و مالداری است که در طی سال های گذشته تا اکنون، بخش های مختلف وزارت زراعت را حمایت مالی و تکنیکی نموده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است