ثناءالله زازی بحیث رییس منابع بشری معرفی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۶    ۱۳۹۴/۸/۱۷ کد خبر: 105750 منبع: پرینت

محترم داکتر نسرین اوریا خیل وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان طی محفلی با حضور معاونان و تعداد از روسای مرکزی وزارت، محترم عبدالقادر زازی رییس امور بین المللی مجلس نمایندگان شورای ملی، محترم محمدخان دانشجو رییس اتحادیه جوانان افغانستان، محترم ثناءالله زازی را بحیث ریس منابع بشری وزارت کار، اموراجتماعی، شهدا و معلولان معرفی نمود ضمن تبریک این پست از کارکردها و تجارب وی در اداره آیسا یادر آوری نموده و در راستای امور محوله موفقیت های بیشتر برای وی آرزو نمود.

در ادامه محترم عبدالقادر زازی وطندوست عضو مجلس نمایندگان شورای ملی، جمهوری اسلامی افغانستان از پیشرفت کارها در وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان تحت رهبری خانم اوریاخیل وزیر محترم این وزارت قدردانی نمود.

سپس محترم ثناالله زازی ریس منابع بشری از اعتماد وزیر محترم کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان ابراز تشکر نمود وعده سپرد که در پیشبرد کار در بخش منابع بشری از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.

در آخر موصوف توسط محترمه جمیله افغان معاون امور شهدا و معلولان این وزارت در دفتر کارش به کارمندان ریاست منابع بشری معرفی گردید و موفقیت های بیشتر برای وی آرزو شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از آنجائیکه مردم زازی پشتون و اکثرآ متعلق به ولایت پکتیا اند به همین دلیل باید قادر زازی وطندوست از خانم اوریا خیل پشتون باید بخاطر تعین اقارب وکیل متذکره از ایشان قدر دانی نمائید. در اخیر هم باید معین پشتون وزارت باید رئیس منابع بشری را معرفی می کرد.

>>>   سلام به همه، معلوم است که باید آقای وکیل از وزیره صاحب تشکری نماید چون نفر خود را بحیث رئیس منابع بشری مقرر کرده است بناء از کارکردهای وزیره صاحب قدردانی کرد. بغیر آن تا که میتوانست این وزارت را ناکاره و تنبل معرفی میکرد. حالا وکیل صاحب باید حتی بوت های وزیره صاحب را هم درست کند. چون من این وکیل چاپلوس را میشناسم.
با احترام. اجمل

>>>   قادر زازی وکیل در شورای ملی کار خود را کرد ثناالله زازی فساد پیشه بی سواد رانده شده ریاست ایسا را بحیث ریس منابع بشری وزارت کار وامور اجتماعی به کمک وزیر ان وزارت تعین ومقرر نمود این است کار وکلای منتعقد به اصطلاح خودشان غمخور مردم واین است سپردن کار به اهل کار .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است