سگرت، رسما سرمربی تیم ملی فوتبال شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۴/۸/۱۷ کد خبر: 105740 منبع: پرینت

پیتر سگرت رسما بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قرارداد همکاری امضا نمود.

کرام الدین کریم رییس فدراسیون فوتبال در یک نشست خبری و در حضور مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان، مربیان، بازیکنان تیم های ملی و رسانه های عزیز پیتر سرگیت را بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان معرفی نمود.

به نقل از فوتبالنامه، محترم کریم رییس فدراسیون فوتبال افغانستان در این نشست گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان همیشه خواستار این بوده است که تیم ملی فوتبال در مسابقات گوناگون باید نتایج قابل قبولی را کسب کند در این اواخر و با هدایت اسلاوون اسکلیزیچ مربی سابق تیم ملی متاسفانه تیم ملی فوتبال افغانستان توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند که این نتایج ضعیف مربوط به مدیریت ضعیف اسلاوون می شد. کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از غور و بررسی زیاد تصمیم به برکناری اسلاوون گرفت و بعد از هفته ها گفتگو با مربیان خارجی تصمیم گرفتیم که با آقای پیتر سرگیت قرارداد همکاری امضا نماییم. وی خاطر نشان ساخت که با صبحتهای اولیه با این مربی فدراسیون فوتبال امیدوار است که بتواند از تجربیات این مربی در تیم های ملی رده ها سنی مختلف و بخصوص تیم ملی استفاده لازم را ببرد.

پیتر سرگیت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان ضمن خرسندی از آمدن به افغانستان و گردن سکان رهبری تیم ملی فوتبال این کشور ابراز داشت: در ابتدا خیلی علاقمند هستم که با فرهنگ و زبان کشور شما آشنا شوم باید این همکاری دو طرف باشد شما به من فرهنگ و زبان تان را بیاموزید و من به شما مهارت های فوتبال را می آموزم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: هدف اول من برای تیم ملی این است که کابل مرکز این کشور و مرکز فوتبال این کشور است و هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود باید به اینجا بیاید و در کابل تمرینات خود را بگذرانند و بعد به سوی مسابقات حرکت کنیم زیاد تلاش می کنم که در آینده نزدیک بازیکنان بی شماری از خاک افغانستان آموزش بدهم و تقدیم تیم ملی فوتبال این کشور کنم.

فدراسیون فوتبال افغانستان با پیتر سرگیت به مدت 5 سال قرارداد امضا نمود و در کنار تیم ملی فوتبال افغانستان این مربی قرار است که در تیم های رده های سنی مختلف نیز همکاری نماید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است