فیروزی، عزیز افغانستان، دوباره بازگشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۴/۸/۱۷ کد خبر: 105697 منبع: پرینت

خلیل الله فیروزی قرضدار درجه اول کابل بانک که مدتی به دستور اشرف غنی در زندان مصروف خواب و خوراک بود ناگهان به دستور اشرف غنی از زندان آزاد می شود و محترمانه از او می خواهند که کار کند و عرق بریزد و قرضداری اش را تمام کند.

حالا این دستور آنچان با شدت صادر می شود که در همان مرحله اول یک پروژه 900 میلیون دالری داده می شود که با وزیر شهرسازی قرارداد کند. مشاور حقوقی رییس جمهور یعنی آقای عبدالعلی محمدی هم معتقد است کسی که زندان رفت باید بیرون کشیده شود تا کار کند و نباید زندان بماند چون این بنده های خدا با اینهمه استعداد سرشار حیف می شوند و چون اشرف غنی دستور داده اند، دستورشان وحی مُنزل است و باید خلیل فیروزی چون عزیز مصر دوباره برگردد به کار و بار و کاسبی تا تجارت پقانه و چوشکی کند.

احمد ضیا مسعود هم که نماینده ویژه رییس جمهور در امور حکومتداری خوب هستند بدون اینکه بداند چه شده و چه خواهد شد همه چیز را بدون کدام حرفی خوب دانستند و گفتند که خوب است و هر دستوری که اشرف غنی بدهد خوب است و اصلا بدی در حکومت اش پیدا نمی شود.

هنوز امضای قرارداد نخشکیده بود که اعتراض ها بالا شد که اگر قرار است هر مجرمی از زندان آزاد شود و کار شرافتمندانه کند، رحیم گل دار دار و ستار پشک هم باید از زندان آزاد شود و به شغل شریف چاقو زدن به شکمبه مردم مصروف شوند.

همین شد که اشرف غنی طی دستوری دیگر قرارداد شهرک اسمارت را لغو کرد و گفت که از نگاه حقوقی این قرارداد مشکل دارد. یعنی وقتی رییس جمهور می گویند از نگاه حقوقی مشکل دارد پس قبول کنیم که مشکل دارد چون مشاور بسیار خوبی به نام آقای محمدی دارد که مشاور حقوقی شان است که در روز قرارداد معتقد بودند که این قرارداد کار خوبی است و از نگاه حقوقی مشکلی ندارد به همین خاطر من حرف زدم و حالا با این تفاصیل آقای محمدی مجبور است برای لغو این قرارداد بگوید که کسی که زندان رفت نباید بیرون شود، اصلا اشتباه می کند بیاید بیرون مگر ریشخندی است که هر بی سر و پا و جنایتکاری از زندان خارج شود و به کار تجارت بپردازد.

حالا من نمی دانم آبرو کیلوی چند خریده می شود در بین این مردم عجیب الخلقه؟


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ااین حکومت چرا جلو ابتکار واشتغال زایی را می گیرد بگذارد خلیل خدا استعدادش را بکاراندازد وجوانان بجای رفتن در جرمنی درشهرک هوشمند با مالک هوشمند کارکنند تا افغانستان آباد گردد یقین دارم که هدف کرزی چیز دگر است او میخواهد از محبوب شدن فیروزی دربین مردم جلو گیری کند تا درانتخابات آینده او پیروزنشود وغنی بیکار نماند چون مردم ببیننند که فیروزی چقدر مهارت دارد در انتخابات آینده به او رای میدهند واو رئیس جمهور میشود که غ هرگز اینرا نمیخــــواهــــد ! این دموکراسی دروغی است
ر

>>>   آنکه گفته اید مانند حضرت یوسف اینجایش قبول نیست چون او تعداد از کسانیکه قبلا دست به دزدی زده بودند را هم رها کرد اما خلیل ما حتی فرنود را فراموش کرد

>>>   جوان محترم كدام استعداد گوسفندي را بيان مي داريد ؟
اين خليل با رنگ نمودن موهاي خود كدام استعدا بجز كلاه برادري و دختران زيبا را نزد مقامات عالي دولت بخاطر دزدي هاي خود روان نمودن دارد ؟
او فقط نَفَر دستكي محمود كرزي و حسين فهيم است كه بايد پول ان دو شخص را به ميدان مي كشيد كه فضل خدا پلان شان نابود شد ،
دوست عزيز در مورد احمد ضيا و غيره بايد گفت كه اين دلقكان از ابتدا الي انتها سهم خود را داشتند ، عبدالله نيز سهم خود را داشت ، چرا شما جوانان در اين عصر ايكه مردم همه چيز را مي داند مثل گوسفند فكر مي نمايد ؟
اميد است جوانان اين موضوع را قومي فكر نه نمايند ، مثل افتاب روشن است كه ما بايك دزد مجرم مقابل شده بوديم كه محترم ريس جمهور او را دوباره عقب سرنوشتت روان نمود ،
ما از دولت خود ميخواهم تا ان عده اشخاص ايكه در دوسيه اين كثيف دست داشتند به محاكمه بكشانند ،
فايق

>>>   خوب بعضی وقتا بزرگان هم دچار اشتباه میشود و درمملکت ما انتشار پول بزودی نظرات سیاستمداران و قاضیان را تغیر میدهد و راه ها وتو جیهاتی برای بیرون رفت از اعتراض مردم پیدا میکنند. درین کشور بی پرسان وبی بازخواست؛ هر گونه که دلت خواست حکم کنید.
ازهلمند

>>>   غنی تعادل فکری خود را از دست داده است .
عبدالله ریحان

>>>   او برادر از بی اتفاقی تاجک وپشتون ازاره نفع برد هرطرف میبینی هزاز معاون ریس جهور معاون ریس اجرایه ووو حتی مشاور حقوقی ریس جمهور که ابروی ریس دولت و کابینه افغانستان را با یک تصمیم جاهلانه و غیر قانون برد با دزد در روبروی رسانه ها دان جوال ګرفت و با جنایت کار عقد قرارداد بست بیشرمانه و بی عقلانه از یک جنایت کار تشکری کرد و اګر از منطق مجازات چیزی میدانست که یکی باعث اصلاح حال مرتکب میګردد و دوم باعث عبرت دیګران تا خلاف قانون کاری را نکنند اما کار محمد بی دانش نتنها که باعث اصلاح فیروزه نمیشود بلکه مردم را به فساد های بزرګ مالی تشویق کرد زیرا دولت با مفسدین بزرګ سر تفاهم دارد که این چنین عمل قبیح درجهان نظیر ندارد وای برحال این ملت خوبرده و مظلوم .
تایمنی وات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است