گشایش بانک اطلاعاتی خشونت ها بر زنان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105560 منبع: پرینت

نخستین بانک اطلاعاتی اینترنتی رویدادهای خشونت آمیز بر زنان گشایش یافت.

این بانک اطلاعاتی اینترنتی از سوی وزارت امور زنان در همکاری با برنامه توسعه سازمان ملل گشایش یافته است و نخستین گام برای فراهم آوری اطلاعات و محو خشونت در برابر زنان و برنامه های کاری ملی گفته می شود.

در همین حال وزارت امور زنان گشایش این بانک اطلاعاتی اینترنتی را یکی از دستاوردهای این وزارت در سال گذشته می داند که بر تمام مسایل حقوقی زنان نظارت می کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سنگسار غیر شرعی وغیر قانونی رخشانه مظلوم در کدام
حساب این بانک شما شامل است
لیلما حبیبی غزنی

>>>   مردم مفهوم مروج بانک را در نظر دارند یعنی جای گذاشتن پول به مقصود دوباره گرفتن و مطالبی ازین قبیل. شما بگویید این بانک چند حساب دارد . آیا سنگسار را که نه در قانون خدا (قرآن ) است و نه در قانون انسان در حساب جاری و یومیه میگذارید تا هر روز تکرار شود. اشرف عنی رییس بی کفایت جمهور را چه بلا زده . آیا نمیتواند چند چرخبال قوا را به قریه مذ کور دیسانت کند و مجرمین را گرفتار کرده به جزای اعمال و جرم خبیثه شان برساند . مسوول امنیت غور و والی صریحآ اظهار ناتوانی کردند . اضافه ازین چه شود محکوم کردن یک عمل زشت بازخواست و محاکمه را به تعقیب دارد. داکتر عبدالله بی غیرت میتواند که تمام جرگه های عنعنوی هزار ساله مردم را توهین کند و مسخره بخواند چه نقشی را در قبال این جنایت دارد آیا تماشاگر است.
مریم دانشیار کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است