ملا رسول سر دسته گروه طالبان شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105540 منبع: پرینت


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511050742161567.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511050742161029.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511050742162495.jpg

حنیف فرزان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما نوکران امریکای انگلیسی پنچاپی دیگر در افغانستان جای ندارید . ارتش با افتخار ملی افغانستان همه شما را نابود خواهد کرد

>>>   چيزى كه ....وبد اخلاق است درهمين جا معلوم ميشوند وهر چى كه باشند هيچ هستن خود فروش ومزدور بيگانه هستن ونادان وجاهيل وبي خبر از اسلام هستن اگر اين ها نماينده اسلام باشد مارا از اسلام تير چرا يكى از خوب ترين چيز اسلام رحم واخلاق است كه بفضل خداوند در يكى ازاينها ديده نميشود اسلام درريش ودستار وتفنگ نيست
مسافر جبرى

>>>   کجا بود کسانیکه علیه داعش و طالبان مبارزه میکنند که این محفل را هدف سلاح شیمیایی قرار میدادند تا یک نفر از این محفل شیطانها زند به در نمی آمد.

>>>   به یاد نوشته ی یک دوست در همین سایت افتادم که میگفت در شرایط فعلی غیر از قوم پشتون بالای دیگر اقوام ستم وجفا وارد میشود ,چون که پشتون از دو حال خارج نیست یا موافق دولت که در ان صورت از دولت معاش دالری میگیرند و یا مخالف دولت که در ان صورت هم از جانب طالبان اکمال میشوند,هم دزد پشتو, هم قاضی پشتو ,هم جلاد پشتو,نتیجه ان همین اوضاع میشود که هست.

>>>   اشرف غنی و کرزی حامی طالبان تروریست میباشند.
راستگوفراهی

>>>   از ع و غ بی نا مو سها و بی غیرتهای تا ریخ کده ... هم شرف دارد از طرف من نیز بیعت است بخیر بیا یند و کا بل را بیگرند کم از کم مردم بی ننگ و بی شرف و .... خو نستند رشوت خوری نخوا هد بود اختلاس و دزدی نخواهد بود یک کار و وظیفه و معا شک به ما هم داده خواهد شد در این حا لت چی است برای ما ؟ هیچ .
دیندار از شهر کا بل

>>>   هواپیماهای بدون آمریکائیهای دروغ چرا این مرکز و تجمع تروریستها هدف قرار نمیدهد. که بکبارگی این کثیفهای جنایتکار را از بین ببرد. آمریکائی بیوجدان نمیخواهند که بنیاد تروریست کنده از بیخ کنده شود.

>>>   بلی هرچیز از خود تاریخ مصرف دارد . ملاعمر تاریخ اش برای پاکستان و امریکا تمام شد و حال باید مهره نو انتخاب شود . این بازی امریکای پاکستانی حالا تمام شده نی نیست .

>>>   فقط مثل یگان فلم های هالیودی که زندگی چهارده صد سال پیش عربستان را به نمایش بگذارد.

>>>   در خرابه های افغانستان جشن رسوایی خود را به نمایش گزاشته اند .
عبدالله ریحان

>>>   در مــجلــــس ا شـــــرار عـکـس چـنـد دخـتــــــــــــر هـم دیـــده میشــــود در مورد زنان ودختران تجدید نظر کرده آی اس آی یا چطور ؟؟ یا این جاهلان اصلا متوجه نشده اند؟

>>>   طالبان بایدبه کشورهای اروپایی اخطاربدهندکه پناهندگان افغانستان رااخراج نکنندچون غربیهاوامریکایهافقط زبان زور راخوب میفهمندودر شرایط کنونی که. ریس جمهورافغانستان ازپناهندگان افغان کوچکترین پشتیبانی نکرده اگرطالبان به کمکشان برسد که کمتر از ...نیست...
مسافر

>>>   بهتر است بگویم طالبان رنجیده خاطر ، به کفته کرزی برادران آزرده خاطر ،امید است کار های خردمندانه کنند،انسانهایی بی گناه را نکشند به دولت افغانستان همکار ی کنند تا دولت افغانستان دوباره به پا بیستاد.
عبدالله

>>>   این بی شرف ها نوکر پاکستانی و غربی ها است . برادر ملااشرف غنی

>>>   خداوند مجاهدین را حق را کامیاب کند و منافقین جامعه مارا خداوند نابود کند تا از شر این خاینین و وطن فروشان خلاص شویم
خطیب الله اشنا

>>>   همسایه غربی ما حامی اصلی وتجهیزگرطالبان به همراه روسیه است به چنددلیل
1مخالفت باامریکاوایجادیک افغانستان مقتدردرتضادمنافع خود. بحران آبی این کشوروکوشش درادامه غصب ابهای هریرود وسددوستی وچاه نیمه های هامون ....و سوم منابع مشترک گاز سرخس ایران بابادغیس افغانستان دکه درسکوت وناامنی فعلی کشوربه شدت درپالایشگاه خانگیران استخراج وتصفیه می شود ونفوس ده میلیون نفری خراسان راگازدایم می دهد!!

>>>   برادر کمی به هوش بیاییند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است