نور: شکار و حمل سلاح ممنوع
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105535 منبع: پرینت

هموطنان گرامی!

در روزهای اخیر، خبر شکار دو آهو در کوه های ولسوالی مارمل از طریق شبکه های اجتماعی منتشر که متعاقب آن به نیروهای امنیتی دستور دستگیری عوامل این رویداد را دادم که بلا فاصله افرادی که متهم به شکار آهو بودند، دستگیر و پس از بر رسی های حقوقی، حسب چشم دید مردم محل، ثابت گردید که اینها نه به صورت عمدی و نه به هدف شکار که هنگام برگشت از مراسم عروسی، در مسیر راه با این آهو ها بر می خورند و دو آهو را از پا در می آورند.

من در حالی که شخصا افراد مذکور را احضار کردم، ضمن تنبیه عملکرد شان، از آنها تعهد گرفتم که منبعد هرگز مرتکب این اشتباه و خطا نشوند. آنها نیز با عذر خواهی و طلب پوزش و با اظهار ندامت و اعتراف به خطای غیر عمدی شان، تعهد نمودند که به هیچ صورت در آینده مرتکب این عمل نخواهند شد.

در همین حال نیروهای امنیتی و مسوولان کندک شاهراه ولایت بلخ با پیگیری رویداد مذکور چند میل اسلحه شکاری را ضبط و آن را از بین بردند.

من در اینجا با قدر دانی از اطلاع رسانی هموطنان عزیزم، یکبار دیگر به نیرو های امنیتی ولایت بلخ دستور می دهم که به هیچ شخصی اجازه شکار و حمل سلاح شکاری را ندهند. در صورت مشاهده موارد قصد شکار، هموطنان عزیز نیز اطلاعات خویش را با نیرو های امنیتی شریک خواهند کرد.

عطا محمد نور


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بعد از کشتن توبه میکند

>>>   هههههههه حتما برای شان گفتید که نصف از گوشت های آهو را برای من بیار مشکل نداره
نصف به نصب برو هرچه آهو تو کوها دیدید
شکار کن بیار که گوشتش را بخوریم
بنده خوب شما را میشناسم شما هیچ وقت دلتان به داراییها ملی افغانستان نمیسوذد و هر چه در توان دارید برای چور و چپاول غصب زمین زور گویی وبی بندوباری بچه بازی زنهکه بازی بکار بورد هم در زمان گذشته و هم در زمان فعلی شما پنج بار ریش خود را برای فریب دادن مردم بنام اسلام دراز کردید وپنج بار هم
برای فریب مردم بنام دمکرات آن را تراشیدید
جوزجانی

>>>   عطا ګک شما کی اینقدر سواد دارید که این متن را نوشته کنید راست بګوید کی برای تان نوشته کرده. اګر ګفتید ده افغانی دارم از اینکه از پیشم دزدی کنید خودم برایت میدهم

>>>   نام خدا اگر واقعيت چند نفر به جنرال صاحب پيدا شود در افغانستان به واقعيت صلح ميايد زنده باد جنرال صاحب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است