با وجود غنی نگران سنگسارها نیستیم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105530 منبع: پرینت

هووورااااا
این کار ریاست جمهوری واقعا بسیاری از مشکلات را حل کرد. ما دیگر اصلا نگران سنگسار شدن رخشانه ها و فرخنده های دیگر نیستیم!
برو کنار بذار کمی هوا بیاد...

اعلامیه مطبوعاتی
ارگ، کابل، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان سنگسار خودسرانه یک دختر در ولایت غور را عمل غیر اسلامی، فرا قانونی و یک جنایت دانست و آن را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند.

راه اندازی محاکم صحرایی از سوی افراد خودسر و جنایت کار، با قانون اساسی و سایر قوانین نافذه کشور که مبنای آن دین مقدس اسلام است، در تضاد می باشد. قوانین نافذه کشور، فیصله ها و احکامی را تایید می کند که در روشنایی ارشادات اسلامی بوده و مراحل قانونی و شرعی خویش را طی کرده باشد.

رییس جمهور هیاتی متشکل از نماینده گان وزارت داخله، ریاست عمومی امنیت ملی، دادستانی کل، ریاست ارگان های محل و کمیسیون حقوق بشر را موظف نموده است تا چگونگی این واقعه را مورد بررسی جدی و همه جانبه قرار داده، گزارش یافته های شان را به مقام ریاست جمهوری ارایه نمایند.

همچنان رییس جمهوری اسلامی افغانستان از هموطنان ما می خواهد تا بر اساس وجیبه و مکلفیت اسلامی، بشری و شهروندی شان در زمینه جلوگیری از اینگونه اعمال زشت، بی تفاوتی اختیار نکنند و قبل از وقوع این چنین حوادث، ارگان های مربوطه دولتی را در جریان قرار دهند.


مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت داخله هم محکوم کرده شاید دیگر چنین نشود !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است