وزارت انرژی به سیستم الکترونیک مجهز می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105507 منبع: پرینت

وزارت انرژی و آب خواهان فعال سازی حکومت داری الکترونیک در این وزارت گردید.

این وزارت به منظور کاهش و آسان سازی مراحل اداری و نیز پرهیز از ضیاع وقت خواهان فعال سازی حکومت داری الکترونیک در این وزارت گردید.

به همین منظور گروه تکنیکی، ریاست محترم تکنولوژی معلوماتی و برخی مسوولان وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی پرزنتیشین را روی شیوه ارسال الکترونیکی مکتوب ها، نظارت و مدیریت آن ارایه داشتند.

محترم علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب کشور با تعقیب این پرزنتیشن خواهان انکشاف برنامه (اپلکیشن) مورد نظر و برابر سازی آن با نیازهای وزارت انرژی و آب گردید.

از سوی دیگر وزیر انرژی و آب خواهان ایجاد نوعی از برنامه (اپلکیشن) گردید که از طریق آن ماموریت ها، کارهای اداری، گزارش های پروژه ها و نظارت دقیق بر عملکرد مسوولان این وزارت مورد بررسی و کنترل قرار گیرد و همزمان از میزان پیشرفت ماموریت های کاری نظارت گردد.

در پاسخ مسوولان وزارت مخابرات گفتند: این وزارت در پی ساخت چنین برنامه ای برای تمام وزارتخانه های کشور می باشد و این برنامه قابلیت دارد تا برای مسایل تکنیکی وزارت انرژی و آب همگام سازی شود.

در همین حال وزیر انرژی و آب کشور هدایت داد تا کمیته مشترک از متخصصان این وزارت با اشتراک گروه تکنولوژی معلوماتی وزارت مخابرات ایجاد گردد تا درک مشترک میان هر دو وزارت روی ساخت اپلکیشن مورد نظر به میان آید.

همزمان با این محترم عبدالبصیر عظیمی سرپرست معاونت مالی و اداری وزارت انرژی و آب در تبادل نظر با مسوولان وزارت مخابرات از آنان خواست زمینه دستیابی تیم تکنولوژی معلوماتی وزارت انرژی و آب به نمونه هایی از این برنامه فراهم شود و همچنان در نشست های بعدی روی سطح پیشرفته تر از این پرزنتیشن کار صورت گیرد که از سوی مسوولان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پذیرفته شد.

آنان وعده سپردند تا در نشست بعدی به شیوه جامع تر روی این برنامه صحبت نموده چگونگی راه اندازی، هزینه و مسایل امنیتی آن را با وزارت انرژی و آب شریک نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است