چاقوکشی در دانشگاه کالیفرنیا با 5 زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105486 منبع: پرینت

در حادثه چاقوکشی در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا دست کم پنج نفر مجروح شدند.

خبرگزاری فرانسه از حادثه چاقوکشی در دانشگاه کالیفرنیا در منطقه «مرسِد» و زخمی شدن دست کم پنج نفر خبر داد.
پولیس فرد مهاجم را پس از این حمله هدف گلوله قرار داد و کشت.

«آلکس لوپز» یکی از دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا که هنگام رفتن به کلاس متوجه غیرعادی بودن اوضاع دانشگاه شده بود می‌گوید: همیشه شاهد چنین اخباری از رسانه‌ها هستیم که در دیگر دانشگاه‌ها رخ می‌دهد اما هیچ وقت انتظار ندارید برای دانشگاه شما این اتفاق بیافتد.

این در حالی است که در جریان حادثه تیراندازی که اوایل روز یکشنبه به وقت محلی در دانشگاهی در ایالت کارولینای شمالی اتفاق افتاد، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین دفتر کلانتری منطقه ال‌پاسو اعلام کرد: 4 نفر در حادثه تیراندازی در شهر کلرادو اسپرینگز در ایالت کلرادو که روز شنبه اتفاق افتاد، کشته شدند.

یک هفته پیش نیز در چند حادثه تیراندازی در ایالتهای مختلف آمریکا 2 نفر کشته و 8 تن دیگر زخمی شدند.

در تیر اندازی واشنگتن یک زن کشته شد و 4 تن دیگر زخمی شدند. پلیس تاکنون هیچ مظنونی را در ارتباط با این تیراندازی ها شناسایی نکرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من به این سوال تا حال جواب نیافته ام که چرا دولت امریکا فروش سلاح و غیره لوازم ناریه را و نگه داشت آن نزد مردم را منع و کنترول نمی کند. مگر تآمین امنیت مردم از وظایف اولی حکومت ها نیست ؟؟ یا دولت امریکا در تآمین امنیت کشور و مردم خود عاجز و ناتوان است . اگر در قانون اساسی نگهداری سلاح توسط مردم جهت تآمین امنیت خودی قبلا مجاز بوده باید آن چیپتر ( فصل یا ماده ) تعدیل گردد. به امریکا -کانگرس و مردم آن جای شرم و نفرت است که این معضل داخلی خود را حل کرده نمیتواند و ادعای حکومت جهانی واحد را تحت نام گلوبلایزیشن دارد و میخواهد خود را در راس تثبیت کند ای وای صد وای
محمد حریف خوشبخت بدخشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است