جریمه ۲۰ میلیون پوندی عربستان در دادگاه انگلیس
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۶    ۱۳۹۴/۸/۱۲ کد خبر: 105385 منبع: پرینت

دادگاه عالی انگلیس به نفع «جنان حرب» رای داد و بدین ترتیب عبدالعزیز محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون پول و استرداد دو دستگاه آپارتمان در لندن به این زن شد.

دادگاه عالی انگلیس امروز سه شنبه با محکوم شناختن «عبدالعزیز» فرند ملک فهد، در مورد شکایت یک زن، وی را به پرداخت ۲۰ میلیون پوند محکوم کرد.

به گزارش دیلی تلگراف، دادگاه عالی انگلیس به نفع «جنان حرب» رای داد و بدین ترتیب عبدالعزیز محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون پول و استرداد دو دستگاه آپارتمان در لندن به این زن شد.

ماجرا از این قرار است که جنان حرب همسر مخفی «ملک فهد» پادشاه سابق عربستان، بوده و از آنجا که خاندان سلطنتی عربستان حاضر به پرداخت حق و حقوق وی نبوده، این زن که شهروند انگلیس محسوب می شود شکایتی را مطرح کرده و دادگاه به نفع وی رای داده است.

حرب در شکایت به دادگاه عالی بریتانیا اعلام کرد که از سال ۱۹۶۸ زمانی که تنها ۱۹ سال داشته و فهد وزیر کشور عربستان بوده است به شکل مخفیانه به همسری او در آمده بود.

گویا قرار بود که در ازای پنهان ماندن ازدواج ملک فهد با این زن، دو دستگاه آپارتمان و مبلغی پول به وی پرداخت شود اما به دلیل امتناع عبدالعزیز از این کار، جنان حرب شکایت خود را مطرح کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این جریمه در انگلیس به یک زن مسیحی فلسطینی باید پرداخت شود که زن مخفی پادشاه سابق بوده . عیاشی ملیک فهد پادشاه عربستان

>>>   با فوت یکی از اصحاب دعوی موضوع بکلی خاتمه می یابد جون ملک عبدالعزیز قبلا فوت کرده دیگر ادعای مطرحه شده ارزش حقوقی خود را ندارد .

>>>   نخیر قانون انگلیس دیگر رقم است و همیشه به نفع خانم ها فیصله میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است