افتتاح دفتر موسسه بوردا در وزارت شهرسازی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۴/۸/۱۲ کد خبر: 105368 منبع: پرینت

دفتر موسسه‌ بوردا بر اساس تفاهمنامه ای که قبلا بین وزارت امور شهرسازی و موسسه مذکور به امضا رسیده بود، با اشتراک امیرالدین سالک معاون امور ساختمانی، نماینده موسسه بوردا و تعدادی از مهندسان ریاست آبرسانی و کانالیزاسیون در تصدی بنایی وزارت شهرسازی گشایش یافت.

به نقل از روزنامه اقتصادی، امیرالدین سالک گفت: موسسه متذکره از قبل با وزارت امور شهرسازی همکاری تکنیکی داشته و با امضای تفاهمنامه در بخش های ارتقای ظرفیت مهندسان وزارت امور شهرسازی و همچنان در تصفیه فاضلاب و دیگر بخش های تکنیکی همکاری می‌نمایند ابراز تشکر می‌کنیم.

موسسه بوردا تا پنج سال آینده مسؤلیت آموزش مسلکی در ساخت و ساز و آموزش های تکنیکی در بخش طراحی، سروی مقدماتی و نظارتی که از سوی وزارت امور شهرسازی معرفی می‌گردند را دارشته و در طرح، طراحی و نظارت از پروژه تصفیه خانه های فاضلاب همکاری می‌کند و پروژه های عام‌المنفعه که از طرف این وزارت طراحی می‌گردد، سیستم تصفیه آن از طرف موسسه بوردا به طور مجانی طراحی و از کار ساختمان آن مراقبت می‌شود.

فراهم نمودن ساحه کاری برای مهندسان موسسه بوردا به مدت پنج سال از مسوولیت های وزارت شهرسازی و همچنان وزارت شهرسازی پروژه های متعددی را برای طراحی به موسسه متذکره معرفی می‌کند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای کاش که وزیر صاحب شهر سازی به فکر تصدی های مربوط وزارت خود هم باشد که نه معاش دارند نه اضافه کاری و نه کدام امتیازی دیگر،که تا حال معاش برج میزان خویشرا اخذ نکرده اند . ویک روز هم وزیر صاحب نپرسید که شما با این معاش اندک چطور گذران میکنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است