پیتر سیگرت، به کابل می آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۴/۸/۱۲ کد خبر: 105366 منبع: پرینت

پیتر سیگرت روز جمعه به کابل می آید.

مربی جدید تیم ملی افغانستان، پیتر سیگرت روز جمعه به کابل می آید تا در یک کنفرانس رسمی به حیث مربی افغانستان معرفی گردد. علی عسکر لعلی، کمک مربی تیم ملی افغانستان، نیز به آلمان رفته است تا ضمن دیدار و معارفه با وی، او را تا کابل همراهی کند.

به نقل از فوتبالنامه، بازیکنان تیم ملی که از داخل انتخاب شده اند با مربیان روز یکشنبه آینده از طریق دوبی عازم تهران می شوند. افغانستان روز دوازهم ماه نوامبر در تهران میزبان تیم ملی کمبودیا است.

در همین حال، گفته می شود اریک راسپ، مربی دروازه بان های افغانستان، نیز که توسط سلاون اسکلیجیچ انتخاب شده بود، به کار خود در کنار پیتر سیگرت ادامه خواهد خواهد. بر عکس، ویدیو آنلایزور و فزیوتراپ تیم به کار خود در تیم ملی ادامه نمی دهند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   میلیونها دالر را به خارجیها میدهند که مربی فوتبال شوند . چرا مربی افغانی نمیگیرید ای نوکران خارجی ؟؟/

>>>   این فرد باید از دو مربی تیم کرکت وفتبال پند می گرفت ونمی آمد چون مربی کرکت گفته بود باید چهره های جوان داخل تیم کرکت گردند بنا اورا رد کردند بعد مربی جرمنی تیم فتبال را برکنارکردند وده ها مراتبه از رسانه های گوناگون نشر کردند که فلانی برکنارشد !! نامش را بک گروندش را در تمامن جهان بد ساختند سرنوشت اینهم همانست حتی اگر درتمام جهان بهترین باشد فقط نفع شخصی یک فرد را به خطر بیاندازد برکنار سات !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است