شهری بدون پولیس و مدرسه در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۶    ۱۳۹۴/۸/۱۲ کد خبر: 105307 منبع: پرینت

شهر کوچکی در آلمان که فروشگاه بزرگ، پایگاه پولیس و مدرسه ندارد، قرار است هفت برابر جمعیت 102 نفری خود، مهاجر بپذیرد.

به گزارش تارنمای فرانسوی 'نوول دو فرانس'، شهردار شهر 'سامت' (Sumte) در شمال غربی آلمان، نامه الکترونیکی را در مورد برنامه پذیرش 750 متقاضی پناهندگی در این روستا دریافت کرده است.

این شهر به دلیل جمعیت اندک فروشگاه بزرگ، پایگاه پولیس و مدرسه ندارد و به همین دلیل محل مناسبی برای پذیرش این تعداد از آوارگانی، نیست.
'درک هامر' (Dirk Hammer) شهردار این شهر با بیان این که با پذیرش آوارگان مخالف نیست و تنها نگران آینده شهر خود است، افزود: با ورود این جمعیت به شهر، وضعیت از کنترل خارج خواهد شد.

به تازگی «هولگر مونخ» (Holger Muench) رییس «دفتر فدرال جرایم» آلمان (BKA) نسبت به ادامه ورود دهها هزار آواره به کشورش هشدار داد و گفت: این موضوع بطور جدی امنیت داخلی آلمان را تهدید می کند.

وی افزود: در سال جاری حدود 600 مورد حمله به محل اقامت آوارگان صورت گرفته است که در 543 مورد از آنها افرادی با گرایش های راست افراطی نقش داشته اند.

وی از 95 مورد اقدامات خشونت آمیز علیه آوارگان و 49 مورد حملات با وسایل آتش زا به خانه های پناهندگان خبر داد که ده ها مجروح بر جا گذاشته است.
این مقام امنیتی آلمان احتمال وقوع حملات مرگبار در آینده را علیه آوارگان منتفی ندانست.

در شرایطی که آلمان با بدترین بحران مهاجرت از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون مواجه است، مقام های این کشور تاکنون از افزایش چشمگیر تعداد حملات به پناهگاه های محل نگهداری آوارگان خبر داده اند.

از ابتدای سال جدید میلادی تا 21 سپتامبر (30 شهریور)، حدود 437 حمله به پناهجویان و آوارگان در سراسر این کشور به ثبت رسیده است. شمار حملات در سراسر سال گذشته 200 مورد بود.

انتظار می رود در سال جاری میلادی بیش از یک میلیون آواره وارد آلمان شوند که بیشتر آنان از کشورهای خاورمیانه هستند. پیش بینی می شود ورود این آوارگان بیش از 10 میلیارد یورو برای آلمان هزینه داشته باشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است