آماده باش پولیس اتریش در پی تهدید داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۴/۸/۱۲ کد خبر: 105305 منبع: پرینت

در پی این هشدار وزارت های کشور و دفاع اتریش در مرزها به حالت آماده باش در آمده اند و نیروهای بیشتری را برای کنترل مرزها یی که پناهجویان از آنجا وارد می شوند، ارسال کرده اند.

به گفته یک سخنگوی پولیس اتریش، این کشور با همکاری سازمان های امنیتی اتحادیه اروپا به اطلاعتی دست پیدا کرده است که طبق آن گروه تروریستی داعش به هر شخصی که بتواند یک سرباز یا یک افسر پلیس را خلع سلاح کند 100 هزار یورو پاداش می دهد.

یواخیم هوبر رییس روابط عمومی پولیس ایالات اشتایرمارک نیز اعلام کرده است که کنترل بیشتری در مرز ها صورت می گیرد اما دلیل خاصی برای رعب و وحشت در بین مردم وجود ندارد.
وی گفته است: جمع آوری به موقع مهاجرین از مرزها و انتقال آنها به آلمان هرگونه هشدار و خطر احتمالی در مرزها را کاهش می دهد.

رییس روابط عمومی پولیس ایالات اشتایرمارک افزود: یک ایستگاه پولیس در نزدیکی مرز با نیرو های ویژه و تجهیزات کامل در حال ساخت است.

پیش از این مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست قبلی کشورهای بالکان که در لوکزامبورگ برگزار شد،تاکید کرد : از شرکای خود خواستیم که انتظارات اتحادیه اروپا مبنی بر پیدا کردن راهی برای حل بحران پناهندگان به ما ارایه دهند که متاسفانه شاهد وخیم ترشدن اوضاع و عدم همبستگی و همکاری بین مسئولان نهادها در کشورهای بالکان شدیم که این امر خطرات جدی تری برای آینده اروپا به همراه خواهد داشت.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است