8 کشور که گرفتن تابعیت آنها آسان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۶    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105187 منبع: پرینت

کشورهای بسیاری حاضرند در مقابل دریافت مبلغی اجازه اقامت دایم و تابعیت خود را واگذار کنند اما قیمت خریدن تابعیت این کشورها گاهی بسیار بالاست و یا مراحل اخذ این پاسپورت ها اغلب بسیار پیچیده می باشد. کشورهایی که خریدن تابعیت آنها یا گران است و یا پیچیده عبارتند از استرالیا، بلژیک، اسپانیا، سنگاپور، انگلیس، پرتغال، و آمریکا.

با وجود این در زمینه گرفتن تابعیت خارجی، کشورهای دیگری هم هستند که گرفتن پاسپورت آنها آسان و ساده می باشد.

جمهوری دومینیکن
این کشور جزیره ای در دریای کاراییب است و جمعیت آن 73 هزار نفر می باشد. هر شخصی می تواند با 100 هزار دلار سپرده گذاری در "نشنال بنک دومینیکن" تابعیت این کشور را بدست آورد، و برای افراد متاهل این مبلغ 175 هزار دالر است. در گرفتن تابعیت این کشور شرط اقامت وجود ندارد.

آنتی گوا و باربادوس
این جزیره دریای کاراییب، حاضر است در صورتی که 400 هزار دالر ملک بخرید، و یا 200 هزار دالر به یکی از سازمان های خیریه آن اهدا کنید، به شما پاسپورت بدهد.

سان کیتس و نیویس
فرم تقاضای گرفتن پاسپورت این کشور، که در دریای کاراییب قرار دارد، فقط 3 صفحه است. در صورتی که 400 هزار دالر ملک بخرید، و یا 250 هزار دالر در شرکت دولتی تولید شکر سرمایه گذاری کنید، می توانید پاسپورت بگیرید و با این پاسپورت بدون گرفتن ویزا به 130 کشور جهان سفر کنید.

گرانادا
برای گرفتن پاسپورت این کشور در دریای کاراییب لازم است که مبلغ 311750 دالر در شرکتهای محلی آن سرمایه گذاری کنید و این مبلغ شامل تمامی هزینه های حقوقی و دولتی و هزینه صدور پاسپورت می باشد. برخلاف کشورهای دیگر، گرانادا از شما می خواهد تا برای گرفتن پاسپورت به این کشور بروید و از زیبایی ها بهره مند شوید.

مجارستان
بعد از آنکه در سال 2012 این کشور قوانین مهاجرتی خود را تغییر داد، با خریدن معادل 322600 دالر از اوراق قرضه دولتی می توانید به آسانی تابعیت این کشور را بدست آورید.

مالتا
جزیره مالتا، در جنوب جزیره سیسیل در دریای مدیترانه، یکی از کشورهای عضو اتحادیه آروبان است. این کشور برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران، با 1.57 میلیون دالر سرمایه گذاری تابعیت کامل خود را به شما اهدا می کند.

مالتا در سال 2013 هزینه گرفتن تابعیت خود را 865 هزار دالر اعلام کرده بود اما بخاطر تظاهرات و مخالفت ها مجبور به افزایش این مبلغ شد.

قبرس
تابعیت قبرس یکی از گرانترین در جهان بود و به 34 میلیون دالر می رسید اما بعد از بحران مالی این مبلغ به 6.2 میلیون دالر برای افراد و 2.48 میلیون دالر برای گروه های سرمایه گذار کاهش یافت.

اتریش
صاحبان پاسپورت اتریشی، می توانند آزادانه در تمامی کشورهای منطقه شنگن سفر کنند و بدون گرفتن ویزا به 160 کشور جهان بروند اما گرفتن پاسپورت و تابعیت اتریش نیاز به 10 میلیون دالر سرمایه گذاری دارد.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نام خدا چیقدر اسان !!!!

>>>   چرا ریش خندی میکنی اکثر کسانی که از کشور ما مهاجر شده اند خسته از جنگ بوده اند ،نه میلیونرهایی که از خاطر پول زیاد مانده اند که چه کنند.

>>>   ...کجایش آسان بود ؟!

>>>   افغانستان را جا گذاشتی

>>>   او بیادر این مطلب برای ع و غ و اعضای شورای وزیران و نماینده های ملت نوشته نه برای ما وتو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است