معاون تقلب های انتخاباتی سفیر در آمریکا شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105172 منبع: پرینت

حمدالله محب، یک خاین دیگر که از معاونان امرخیل در تقلب انتخابات بود، از طرف اشرف غنی برای پاداش بحیث سفیر کبیر افغانستان در امریکا تعیین گردید.
بدستور اشرف غنی و همکاری باند فاشیستی قومی، چهل منسوب امنیت ملی و تربیه شدگان کماندو و چهار موتر زرهی دولتی در اختیار خاین ترین چهره تاریخ این کشور یعنی امرخیل قرار دارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فعلا وظیفه امرخیل چی است؟؟

>>>   هموطن گرامی !
این امرخیل بود که اشرف غنی بی مغز را بمقام ریاست جمهوری که اصلآ شایستگی مدیریت هادی در یک دفتر را داراء نیست ، رسانید ، خوب از این همه امتیاز معلوم میشود که کاسه زیر نیم کاسه است . و حقیقتآ که امرخیل این فاشیست قوم پرست در تقلبات انتخاباتی به نفع انسان مریض و عصبانی چون اشرف غنی دست داشته است .

>>>   امرخیل کسی هست که اشرف غنی را ازگسفندچرانی به ریاست جمهوری رساند اوباید صدتن کوماندودراختیارش باشد.
ع

>>>   وظیفه امرخیل فعلاً انجام شده. او سازنده رئیس جمهور است.

>>>   چوکیهای بچه سقو را دارند...

>>>   ضیالحق امر خیل نزد ملت بنام یک خاین ملی معروف وزبان زد عام وخاص است همین خجالتی برایش کفایت میکند اگر غیرت داشه باشد در غیر ان بیک از بی غیرتان گفتند درخت در ... گفت چه فرق میکند در زیر سایه ان می نشینم کسی که همکاری حمایت ودفاع از خاینین کنند خودش هم در جایگاه ان قرار میگیرد .

>>>   امرخیــــــل رئیـــس بنــیـــاد شـــفــــافـــــیـــــت است

>>>   وظيفه اش قوم برستي و دزدي است

>>>   امرخيل با تقلب رأي دونيم مليوني گوسفندي خويش اشرف غني را به ارگ رساند. اشرف غني مجبور است، كه به پاس اين خدمتِ كه او به نفعش انجام داده است وي را حمايت كند، تا روحيهء خيانت وخيانت كاري در وطن بيشتر از پيش نهادينه شود.

>>>   در حق حمد الله محب هر چی گفته شود کم است زیرا مو صو ف از لحا ظ قا نون و مقررات فقط شا یستگی سکرتر ۳ را دارد و به این کا ر خود اشرف غنی بر دل ها ی بسیار دیپلما تهای تجربه کار و فهمیده خنجر زده و نمک پا شیده و این جرم وی هرگز بخشیده نخواهد شد و روزی خواهد رسید که دیگران در جای خود با شند ما خود ما ( پشتو نها ) انتقا م خویش را از اشرف گدای گر و حمد الله محب بچه بی ریش خواهیم گرفت . د رقسمت امر خیل اشرف غنی وی را بکلی فرامو ش کرده هیچ چیزی برایش نمی دهد کش و فش وی از طرف چند نفر تاجر و قرار دادیها تدارک میشود .
زمری

>>>   آقای غنی انسان ناسپاسی نیست خدمت به قدرت رسانده گانش راپاس میدارد.

>>>   ما جز همین عوام فریبی از غنی چیز دیگری نخواهیم دید در مدت چهار سال بعدی حکومت وحشت ملی .
افغان

>>>   ازاین خائینین زیاد است البته چشم بینا وجود ندارد
غوری

>>>   اشرف غني نه گوشفند چران بلكه صاحب اصلي افغانستان است و همچنان سقاب نيست .

>>>   حمدالله محب، یک خائن دیگر که از معاونین امرخیل در تقلب انتخابات بود و از طرف غنی کوچی برای پاداش بحیث سفیر کبیر افغانستان در امریکا تعین گردید۰ بدستور غنی کوچی و همکاری باند فاشیستی قومی او، چهل منسوب امنیت ملی و تربیه شدگان کماندو، و چهار موتر زرهی دولتی در اختیار خائین ترین چهره تاریخ این کشور یعنی امرخیل قرار دارد۰

>>>   امر خیل آن خیانت های ملی را بنام قوم کرد۰ این خائن های دیگر هم بنام قوم از امرخیل دفاع میکنند۰ این گروه جاهل سالها منافع علیای کشور را فدای منافع قوم و قبیله خود کرده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است