وزیر خارجه ای که فرمانده پولیس معرفی می کند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105170 منبع: پرینت

رييس جمهور به اساس پيشنهاد وزارت داخله جنرال سخى اندرابى را به عنوان فرمانده پوليس بدخشان تعيین كرده بود اما صلاح الدين ربانى با اين تصميم رييس جمهور به شدت مخالفت كرد.

صلاح الدين ربانى نگذاشت جنرال سخى معرفى شود.

حالا گفته مى شود كه به اساس پيشنهاد صلاح الدين ربانى صبغت الله سا يق به عنوان سرپرست فرماندهى پوليس بدخشان مقرر شده است .

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب ریشخندی است.هههههههه
ع

>>>   صلاح الدین خیلی کا رهای دیگر نیز انجا م داد که میشود ان را تداخل صریح کاری در امورات وزارت دفا ع و داخله محسوب کرد و موقف یک قسم اپوزیو یسیو نی بخود گرفت با ید پا رلما ن مو صو ف را فوری استیضا ح و سبکدوش نما ید .
ابو ثا قب

>>>   گرسنه را خواب میبرد، آموخته خور را نه! ... به گرفتن عشر و زکات و جزیه از مردم عادت کرده اند و حالا از ادارات دولتی هم سهم میراث خود را میخواهند چون به اساس حکم جلالتمآب (!)جان کری، ایشان مستحق 50 فیصد میراث از سهم حکومت خفت ملی اند ! پس عجیب نیست اگر وزیر خارجه که یکی از ورثهء مجاهدین سر بکف و دست به جیب بیت المال میباشد ، با اندکی فضولی، قوماندان امنیه را به میل خود تعیین کند! برای غنی هم شرم است که یک وزیرک بی تجربهء نو جوان کابینهء او بدون آنکه موضوع تقرر فرمانده امینیه ربطی با مسوولیت وظیفوی اش داشته باشد از امر رییس جمهور و سر قوماندان اعلی (؟) نظامی ، چنین وقیحانه سرپیچی میکند و غنی خان با شرمنده گی و بیچاره گی از این جسارت یک آدم نادان، اغماض میکند ! برای این وطن داوود خانی و عبدالرحمنی بکار است تا سر قلدران بی همه چیز را زیر بال شان نماید !

>>>   اندرابی اکنون قوماندان امنیه بدخشان است. تشکر از معلومات پراگنده شما
بدخشانی

>>>   صلاح الدین ربانی به وزارت خارجه خو صلاحیت ندارد تمام امورات را حشمت خلیل کرزی بدوش دارد خیر است یک خواهش عاجزانه کرده دلش را نباید شکست اگرنه به وزارت خارجه کاملا بی صلاحیت است
مجاهد مقیم دنمارک

>>>   وقتی وزیر داخله انسان بی مایه و بی کاره باشد باید کارش را افراد دیگری انجام دهند. صلاح الدین ربانی یک وزیر خارجه سیاسی نیست بلکه او رهبر بزرگترین سازمان سیاسی کشور است که با همه طلاتم های ویران کننده در کشور موقعیت و جای خودرا تا کنون حفظ نموده است. صلاح الدین ربانی هم اکنون با قدرت و صلابت بیشرت از رئیس جمهور و رئیس اجرائیه عمل میکند زیرا از حمایت بزرگ ملت افغانستان برخوردار است.
همت راهیاب هروی ولایت باستانی هرات عزیز

>>>   خوب میکند.

>>>   .... طوریکه من خود در اخبار شنیدم ویک برادر بدخشانی ما در بالا نوشته اقای اندرابی قوماندان امنیه بدخشان پا بر جا در کار خود است این ادعای که گویا با دخالت وزیر خارجه اقای صلاح الدین ربانی بجای اقای اندرابی نفر دیگری مقرر شده کذب بوده...

>>>   وزارت خارجه را کجا اصلاح کرده که حالا به فکر پولیس است

>>>   دوست عزيز در اين شكي نيست كه اقاي صلاح الدين رباني در پست خيلي بالاتر از وزير خارجه قرار دارد ولي فكرش آنقدر كوچك و بچه گانه است كه پست مامور بودن در وزارت خارجه هم به ايشان بزرگي مي نمايد .ايشان بر حق ميراث پدر را بدست اوردند ولي صلابت و سازماندهي بدر را هرگز ني ، تعين و پيشنهاد وي در پست هاي بالتر و تقدير و تشويق نه نمودن همكاران وزارتيش در كار دلسردي و بي علاقگي را در همكاري به ايشان به باراورده است ، ايشان قدر كار يك تعدا همكاران خود را كه مهم نيست در كدام حزب و يا قومي تعلق دارد. احترام و حرمت نمي گذارد بِنَا كارش بي ثمر و بي معني و هر قدر هم كه تلاش نمايد حاصل ان تحت صفر خواهد بود . پيشنهادت نا ارزيابي نشده يك عده اشخاص استفاده جو طور مثال خدام ايكه نه سوابق وي را مطالعه نمود ونه استعدادا او را در پست سفير در كشور ايكه سر خط تمام بيانات ريس جمهور در مورد ان كشور است ، راه اقتصاد بعدي افغانستان به ان كشور بسته خواهد شد ، بخاطر تجارت تيل بحيث سفير پيشنهاد شد كه باعث عصبانيت و قهر ريس جمهور قرار گرفت ، از طرف ديگر تقلب اين شخص در سند تحصيليش خود ضربه بزرگي براي جناب وزير يا رهبر حزب بر قدرت جمعت شد .توصيه من به جناب وزير و همكاران و مشوره دهندگانش اين است كه در همچ مواقع به ايشان مشوره اخلاقي دهند نه روي استفاده هاي شخصي و مادي شان كه ابروي وزير زير سوْال برده شود .
فايق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است