غنی، خودسرانه از روسیه کمک خواسته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105118 منبع: پرینت

رییس جمهور اول پیمان قبلی را لغو و بعد درخواست کمک کند.

مولوی رحمانی نماینده سابق مردم در خانه ملت گفت: رییس جمهور بدون مشورت از روسیه کمک خواسته است.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: "جناب رییس جمهور به جای کمک خواستن از روسیه گریبان آمریکا را بگیرد که بر اساس پیمان امنیتی چه کرده است، اول لغو پیمان امنیتی با آمریکا را اعلام کن بعد درخواست کمک از کشور دیگر داشته باش".

وی با اشاره این که آمریکا خیانتکار است گفت: در مواد پیمان امنیتی تجهیز 350 هزار نفر ارتش و مصونیت خاک افغانستان ثبت شده است اما تاکنون کاری صورت نگرفته است.

مولوی رحمانی درپایان یک بار دیگر تاکید کرد که باید نظام زمانی که استراتژی خود را تغییر می دهد اول باید پیمان قبلی خود را با مشورت ملت و شورای ملی لغو کند و بعد پیمان جدید با کشوری که مشترکات و منافع نزدیک به خود دارد امضا کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کار بسیار خوب کرد دل دشمنان وطن سیاه . سگ روسیه از آمریکا کرده خوب است.
م ی

>>>   مولوی صاحب!
....افغانستان با بسیار کشور ها پیمان امنیتی امضاً کرده است و عضو ناظر پیمان شانگهای نیز میباشد.

>>>   مــــولـــوی صـاحب اگر پیمان را با امریکا لغو کند تــــــو معاش ارد و وپولیس را داده میتوانی؟؟؟؟

>>>   اقایی رحمانی پیمان را شما در مقابل دالر های سبز امضا کردید و پیش از ریس جمهور شما ها چندین بار از روس تقاضایی کمک نموده اید.

>>>   مولوی صاحب درست فرموده مولوی صاحب نگران نباش روسها هم شرط وشرایط دارند این کمک ها را مفت به غنی نمیدهد که دراختیار طالبان قراربدهند ببنید تمام توپ تانگ که دراختیار طالب عمدً قرارمیگیرد توسط غربی ها بمباران میشوند نابود میشوند اینرا روسها متوجه هستند یک موضوع دیگر درزمان طالبان تمام سلاح ثقیل توپ تانگ طیاره رابه پاکستان انتقال دادن درشروع حکومت کرزی چندین دستگاه راکت های اسکارت لونا واروگان باتوپ تانگ به اداره انتقالی تسلیم داده شد اینها کجاهستند چرااستفاده نمیشوند بخاطراینکه وجود ندارند توسط امریکایی ها نیست نابود شدن هرکس مسول بوده باید پرسان شود چرااین خیانت ملی صورت گرفته
شهیر

>>>   بخیالم جیبهای «نخبگان» شوروای مولی بار دیگر در حسرت دالر میسوزد. شما اطمینان داشته باشید که اگر «پیمان امنیتي» برای نعین سرنوشت به شوروای مولی برود در درجه اول توسط آنهایی تایید میگردد که بیشترین داد و فریاد را راه انداخته اند!!!!

>>>   جناب مولوی صاحب معاش شما وگارد شما چطور میشود

>>>   به نظرم مولوی صاحب حق به جانب است امریکایی ها به دولت عراق اخطار داد که اګر به روسیه تمایل نشان دهند کمکها قطع میګردد اګرعین قضیه درینجا صورت ګیرند درانصورت مسکو توان پرداخت ملیاردها دالر را به افغانستا ندار ند اردویکه روغنیات اعاشه ومعاش نداشته باشد تنها سلاح ثقیل چه کار کرده میتواند بنائ هر تصمیم که اتخاذ میگردد به مشوره ملت و همکاران ستراتیژک صورت گیرد بهتر خواهند بود .

>>>   غنی بچیم اگر شوهرت خبر شود که این کار را کردی نامت کشمش میماند

>>>   راست گفتید که اگر پیمان و روابط با امریکا قطع گردد معاش و مصارف عساکر مشاورین و غیره را به شمول معاش و مصارف هر دو اتاق پارلمان آیا ملا رحمانی داده میتواند . کاشکی ارین گپ ها پول می پرداختید تا میدیدیم چند سطر لول میدادید گپ مفت و دهن باز مقدار ندارد
نجیبه کوهی

>>>   اقای رحمانی میگوید که غنی از روسیه درخواست کمک کرده غنی و عبدالله نوکر هستند این شیطنت شیطان بزرگ ( امریکا ) است تا روسیه را خوش سازد و مشغول فروختن صلاح به افغانستان شود و امریکا پروژه رسیدن به اسیای میانه را به پیش ببرد و پاکستان هم پاکستان را بسازد و کشور شان گلستان درست كنند و این دو فقط جیب پر کنند و در بانک های خارج انتقال دهند چرا غنی عبدالله افغان ها را با خطرات بسیار که خود را به المان رسانده میگویند که دولت حاضراست چون دولت المان به دولت وحشت ملی دو قوم پول میدهد برای بازگشت شان هر کار می کنند ملت هم خدا دارد روی شان انشاالله سیاه .

>>>   از وقتي ... زمين پاره نت ايران از وطن مادري خود ايران جدا شد هر روز در مدام فتنه اي در افتاد يك روز حمله و فتنه انگليسي و بدبختي و يك روز روس ها و يك روز آمريكاي جنايات كار و يك روز طلبان آمروز هم كه قوز بالآي قوز داعش هم أمده ادعائه ملك خوراسان دارد افغانان با جزائي اين ملك خراسان و تمدن و تاريخ و شكوه را نابود كردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است