دختر 14 ساله بیش از یک سال شکنجه شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۳    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105111 منبع: پرینت

یک دختر 14 ساله که از 13 ماه بدینسو از سوی شوهرش مورد خشونت شدید قرار می گرفت، اکنون از دولت می خواهد تا شوهرش را به پای میز محاکمه بکشاند.

یگانه که از ولسوالی پرچمن فراه با پدر و برادراش به شهر فراه آمده است می گوید: طی بیشتر ازیکسال گذشته از سوی شوهرش توسط زنجیر های سنگی در بند بسر می برده و همواره مورد لت و کوب و شکنجه قرار می گرفته است. او که در وضعیت بد صحی بسر می برد. نیاز به تداوی دارد و می خواهد که بعد از شفاع یافتن دیگر از این شکنجه های شدید رهایی یابد و از شوهرش طلاق بگیرد.

وی می گوید: 13 ماه از عروسی اش می گذرد و از روزهای اول عروسی اش تا به اکنون بطور متداوم از سوی شوهرش توسط زنجیرهای سنگی درحبس بسر می برده و مورد لت و کوب شدید قرار می گرفته است.

در تازه ترین خبرها از غرب کشور آمده است که یگانه اکنون توان راه رفتن و حرف زدن ندارد.

عبدالله پدر یگانه بیش از هفتاد سال عمر دارد و می گوید: شوهر یگانه اجازه رفت و آمد را به آنها نمی داده است.

وی هشدار می دهد، اگر دولت شوهر یگانه را محاکمه و مجازات نکند، خودش دست به کار خواهد شد و با دستان خود وی را مجازات خواهد کرد.

در همین حال شاه گل سدید سرپرست ریاست امور زنان ولایت فراه می گوید: با توجه به اختلاف سنی یگانه و شوهرش پدر یگانه نیز مقصر است اما به این قضیه بصورت جدی رسیدگی خواهد شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا" متاءلم کننده است. خداوند یگانه، یگانه را شفا بدهد و مقامات عدلی و قضایی باید شوهرش را بازداشت کرده و بعد از تکمیل شدن تحقیقات، وی را به سزای اعمالش برسانند. سوالی برایم پیدا شد که "زنجیر سنگی" چگونه زنجیری خواهد بود زیرا اولین بار است که این نام را میشنوم .

>>>   انتقام پول های گزاف را میگیرد که پدر دختر از بابت قیمت دختر از شوهرش گرفته بود !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است