تشکیل یک گروه ویژه عملیاتی در بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105098 منبع: پرینت

مسوولان امنیتی در ولایت بلخ از ایجاد یک گروه ویژه عملیاتی خبر دادند و گفتند: از این گروه برای مقابله با رویدادهای غیر‌منتظره و ناگهانی استفاده خواهد شد.

این گروه با استفاده از اختیاراتی که برای‌شان داده شده است، می‌توانند در صورت بروز هرگونه نا‌امنی و اغتشاش، دشمن را سرکوب کنند. این گروه ویژه که از میان افراد زبده نیروهای امنیتی مانند‌: پولیس، ارتش، قطعه خاص، نظم عامه و امنیت ملی گزینش شده‌اند، یک گروه ویژه عملیاتی است که تعداد‌شان به 150 تن می‌رسد.

به نقل از جامعه باز، سید‌کمال سادات، فرمانده پولیس بلخ هدف از ایجاد قطعه ویژه عملیاتی را رسیدگی به یک نیاز اساسی برای تامین بهتر امنیت این ولایت دانست و گفت: این گروه به خاطر تأمین امنیت، نگهبانی از جان، مال و امنیت مردم بلخ تشکیل شده است.

غلام‌ فاروق احمدی، فرمانده لوای سوم ارتش در شمال نیز ایجاد این گروه را یک ضرورت دانست و افزود: ایجاد این گروه نماد هماهنگی و همدلی میان نیروها و قطعات امنیتی در سطح کشور، به‌ خصوص ولایت بلخ است که نیروهای امنیتی‌شان با صداقت و تعهد برای نگهبانی مردم و تامین امنیت اقدام می‌کنند. محترم احمدی به سربازان و افسران زیر امرش هدایت داد که در هنگام نبرد به تروریستان و اغتشاش‌گران رحم نکرده و قلب دشمن را هدف قرار دهند تا عزت و غرور ملی مردم ما حفظ شود. همچنین در این نشست چند تن از افسران و سربازان قطعه ویژه، هر‌نوع آمادگی خویش را برای اجرای وظیفه بیان داشتند و گفتند که تا پای جان از ناموس و کشور خویش دفاع می‌کنند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است