پرنده های مهاجر به خانه برگردید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105084 منبع: پرینت

آریانا سعید: پرنده های مهاجر به خانه برگـردید.

آریانا سعید به صدای آمریکا گفته است افغانستان در بدترین شرایط قرار دارد و به گفته وی این کشور بیش از هر وقت دیگر به نیرو، اندیشه و تفکر جوان نیاز دارد.

در حالی که هزاران جوان افغانستان در چند ماه اخیر از راه های پرخطر به قصد اروپا مهاجرت کرده اند، این بانوی هنرمند افغانستان می گوید: در تلاش برای جلوگیری از فرار جوانان افغانستان از کشورشان ترانه می سراید.

وی گفت که چند آهنگ جدید را زیر دست دارد که به زودی نشر خواهد شد. او وعده سپرد که در یکی از آهنگ های جدیدش پیام پرنده های مهاجر به خانه برگردید. را به جوانان افغانستان خواهد رساند.

آریانا سعید در صحبت با رادیو آشنا صدای آمریکا گفت: تا کنون کوشیده است در آهنگ های خود اتحاد، اتفاق، مبارزه علیه خشونت و تشویق ورزشکاران را انعکاس داده است.

حنیف فرزان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین ترانه را که پخش کنی همه مشکلات جوانان مرفوع میشود و.همه برمیگردند اما خوب بود درهرکشوری اقلا پنج یا چهار افغان باقی میبماند !

>>>   سلام. آری هر کس که جایی خودش آرام باشد بسیار چیزها بلدهست که بگوید تو خودت یک آهنگ میخوانی امورات زندگید به همان میگذرد اما دیگران چی ؟؟؟؟ این حرفها برای کسی نان آب نمیشود جانم .
طاهر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است