فرار راه حل معضل نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105028 منبع: پرینت

نقل قول از سخنان وزير خارجه آلمان: آلمان نمي تواند ميزبان سى ميليون نفوس افغانستان شود، اگر 30 میليون شما نمی توانيد كار فقط چند صد نفر سران خاین و فقط چند هزار طالب بى سر و پا را يكسره كنيد، در اين گناه ما چيست؟

فرار راه حل معضل نيست، فقط يک میليون افغان همدست شوند، می توانيد هر تحول مثبتى را كه خواسته باشند در کشور شان به وجود آورند.
مهم اين است كه به خود باور داشته باشيد و بس.

پس قوت خود را در تحول كشور خود استفاده كنيد، نه در فرار.

این جملات وزیر خارجه آلمان بسیار خوشم آمد به همین منظور خواستم شما هم از این حرف چیزی بدانید وزیر خارجه آلمان به صراحت گفته است: پس قوت خود را در تحول كشور خود استفاده كنيد، نه در فرار اما ای کاش این کشور های خارجی بگذارند تا خود افغانستانی ها به خود کار ساز شوند، همین ها هستند که هر دو طرف را برای نابود سازی افغانستان تقویت می کنند و در خاتمه مقصر افغانستانی ها را می دانند.

گرچه خود افغانستانی ها هم مقصر اصلی می باشند چرا که با هر اجنبی همدست و همکار شده برای تخریب بیش از حدکشور و ملت شان تلاش می کنند. این خارجی ها هستند که آتش تفرقه، تعصب و تبیض را در میان مردم ما می افروزند و ما افغانستانی ها این آتش را در میان خود شعله ورتر ساخته تا یکی دیگر خود را نابود سازیم.

حسیب نوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است