کابل بانک نو، واگذار می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105014 منبع: پرینت

محمد کوهستانی، رییس خزاین وزارت مالیه کشور می گوید: کابل بانک نو بر اساس فیصله دولت به بخش خصوصی واگذار می شود که خصوصى سازى کابل بانک نو براى بهبود نظام اقتصادى کشور، تقویت بخش خصوصى و جلب سرمايه مهم پنداشته شده است.

به نقل از روزنامه اقتصادی، کوهستانی گفت: هر شرکت داخلی و خارجی که سابق جرمی نداشته و پلان سه تا پنچ ساله در خصوص بانک داری و در حساب بانکی خود بیست میلیون دالر داشته باشد، می توانند به پروسه خریداری کابل بانک نو اشتراک کنند.

قابل ذکر است که کابل بانک یکی از بانک های خصوصی بود که در سال 1388 به دلیل صدور قروض غیر قانونی به بحران مواجه شد که بعد از بحران در چوکات وزارت مالیه تحت نام کابل بانک نو فعالیت خود را شروع کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با دزدیدن پولهای کابل بانک توسط فهیم و محمود کرزی برادر حامد کرزی خاین ملی عزت و اعتبار افغانستان از نطقه نظر سیاسی و اقتصادی شدیدأ ضربه جبران نا پذیر به سطح بین المللی زدند. اعتبار کشور را در سطح جهان را این دو خاین ملی ضرب صفر ساخت کشور سومالی از افغانستان در ردیف بالاتر قرار گرفت . افغانستان در جمله بدترین و بد معامله ترین کشور ها قرار گرفت کابل بانک بد نام و ورشکست شد عامل اصلی عمده همین دو خاین ملی است چون مقدار هنگفت پول را دزدیدن پول بیت المال مربوط به تمام مردم افغانستان است تا حال ملت بچاره مظلوم افغانستان ضرر هنگفت پولی رامتقبل میشوند. روی شان برای ابد در تاریخ افغانستان به سطح ملی و بین المللی بد نام وسیاه است. هیچ امکان ندارد وهیچ قدرت نمی تواند این لکه ننگین را انکار و از دامن شان پاک کند ولو که پول های دزدی را هم بپردازند تاریخ نویسان قضاوت خود را میکنند درج تاریخ میگردد آخرت اش را خداوند میداند چون پول یتیم صغیر و بیچاره و شهیدان کشوراست همرایشان چطور حساب خواهد کرد.
حاجی صبور

>>>   خلیل فیروزی از زندان آزاد شده شاید او خریداری کند چون تجربه کافی دارد وبه فابده بانک داری هم خوب لد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است