معرفی فرمانده زون اسپین زر به مسوولان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105011 منبع: پرینت

شیرعزیز کامه وال که جدیدا به حیث فرمانده زون اسپین زر تقرر حاصل نمود، از سوی معاون اداری وزارت داخله به مسوولان ملکی و نظامی ولایت قندوز معرفی گردید.

در مراسمی که به همین مناسبت در تالار ولایت قندوز برگزار گردیده بود، نخست حمدالله دانشی سرپرست ولایت قندوز با اظهار خرسندی از تقرر شیر عزیز کامه وال به حیث فرمانده زون اسپین زر ولایت قندوز، پیرامون بهبود روز افزون وضعیت امنیتی در این ولایت اطمینان داد و افزود: نیروهای امنیتی دفاعی کشور جانبازانه از جان و مال مردم در ولایت قندوز دفاع و حراست می نمایند.

سرپرست ولایت قندوز همچنان از همکاری بزرگان و متنفذان این ولایت با اداره های ملکی و نظامی اظهار سپاس کرد و گفت: مردم ولایت قندوز همیشه در کنار نیروهای امنیتی خود بوده شانه به شانه در جهت سرکوب مخالفان و تامین امنیت در شهر و ولسوالی های مربوطه با نیروهای امنیتی و دفاعی ایستاده هستند.

در همین حال اکرام الدین یاور معاون اداری وزارت داخله تقرر فرمانده زون اسپین زر را در جهت بهبود امنیت در زون شمال، شرق موثر عنوان کرد و گفت که بر اساس نیازمندی های موجود امنیتی در کشور، هشت زون ساحوی ایجاد گردیده است که نقش خوبی را در راستای تامین امنیت در کشور خواهد داشت.

سپس مراد علی مراد معاون رییس ستاد مشترک وزارت دفاع ملی، امرالدین معاون شورای ولایتی ولایت قندوز و یک تن از متنفذان آن ولایت صحبت نموده، ایجاد زون ساحوی اسپین زر را در جهت تامین امنیت و هماهنگی خوب میان نیروهای امنیتی و دفاعی و همکاری بیشتر مردم در ولایات شمال شرقی کشور موثر عنوان کرد و از همکاری های خود با مسوولان زون ساحوی اسپین زر اطمینان دادند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510290648452302.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زون سپين زر يعني چه؟ مناسب وبهتر بود نام اين زون جديدالتأسيس به نام زون تخارستان و يا قطغن نام گذاري مي گرديد، زيرا تخارستان وقطغن از نام هاي تاريخي اين مناطق بود.

>>>   درجه یک طا لبه

>>>   بسیار خوب ذهره گک دشمنا بکفد، وظیفه خوب، نام خوب و شخص خوب.
کندزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است