تجلیل از سالروز تاسیس سازمان ملل با حضور عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105003 منبع: پرینت

رییس اجرایی کشور در مراسمی که به خاطر تجلیل از هفتادمین سالروز تاسیس سازمان ملل متحد در مقر نمایندگی این سازمان در کابل برگزار شده بود اشتراک نمود.

در این مراسم ریيس اجرایی بعد از بازدید از نمایشگاه تصویرهایی که برخی از فعالیت‌های این سازمان در افغانستان را به نمایش می‌گذاشت٬‌ طی صحبت‌های کوتاه از هفتادمین سالروز تاسیس این سازمان و نقش سازنده آن در سراسرجهان٬ به ویژه افغانستان به نیکی یاد نمود.

ریيس اجرایی در صحبت‌های خویش افزود: تحولات و مشکلات جهان معاصر نیاز بشر به سازمان ملل و نقش این سازمان را بیشتر از قبل به نمایش می‌گذارد. افغانستان به عنوان یکی از اعضای موسس این سازمان از اهداف٬‌ ارزش‌ها و برنامه‌های این سازمان در عرصه‌های مختلف حمایت کرده و حمایت می‌کند.

وی همچنان با اشاره به نقش سازنده سازمان ملل در افغانستان گفت: حکومت افغانستان از شما و نمایندگی این سازمان در افغانستان و کمک‌های تان به حکومت و مردم این سرزمین تشکر و قدردانی‌ می‌کند.

نیکولاس هیسم نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان در صحبت‌های خویش از تشریف آوری رییس اجرایی کشور قدردانی نمود و از همکاری این سازمان با حکومت و مردم افغانستان یکبار دیگر اطمینان داد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است