فتوای جدید داعش برای نکاح با دختران
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۵    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104999 منبع: پرینت

گروه تروریستی داعش در جدیدترین فتوای خود اعلام کرد که به نکاح درآمدن دختران برای عناصر این گروه، حتی اگر زیر سن قانونی هم باشند، جایز است.

مرکز صدور فتوای داعش وابسته به دیوان محاسبات این گروه تروریستی مستقر در شهر موصل عراق در فتوایی اعلام کرد: دختران حتی اگر زیر سن قانونی هم باشند می‌توانند بدون اذن ولیِ خود به نکاح عناصر این گروه تروریستی دربیایند.

به گفته شاهدان عینی، متن این فتوا در اماکن و میدان‌های عمومی شهر نینوا منتشر شده و باعث نگرانی و ترس اهالی این شهر شده است.

بر اساس گفته ناظران فعالیت‌های گروه تروریستی داعش، این فتوا پس از فرار شمار زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش و برای حمایت از گروه‌های تروریستی و افزایش تعداد آنها صادر شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جالب هست که این همه قدرت و ابر قدرت ها یک جاشده شهری موصل را نمی تواند آزاد کند مگر این داعش چه دارد که این این قدر قدرت دارد .

>>>   مگر داعش چقدر نيرو دارد كه اين همه كشته شدند
اراك

>>>   همانند طالبان هرچقدر که از نظر فزيکى نابود شوند در سر يک مرده شان صد طالبان ديگر مى شيند. اين جمله را استعاره وى بخوانيد! با اين پليد هاى کثيف گروه تروریستی داعش و طالبان , امير کعبه و مدينه پادشاه رژیم سعودی خائن حرمین شریفین و امت اسلامی همدست است. مگر غين دست ناپاک همين خائن حرمین شریفین و امت اسلامی را نگرفت?

>>>   داعش در حقیقت ارتش اسرایل و غریها است .

>>>   .... خواهر و مادر ندارند اولاد هاى حرامى چندين ممالك را جمع كرده اند
م ى

>>>   به نظر دهنده اول و دوم!
متل مشهور را نشنیده اید، که میگویند: دل دروگر که نه شد، داس خویش را با کلوخ تیز میکند.

>>>   این فتوا از طرف غربیها است تا نام مسلمانان بد شود . داعش یک نام افسانه ای است . حتی تمام نیروهای داعش کوماندوهای اسرایلی اروپای امریکای است.

>>>   باید هر کدام از این بی شرف ها که همچنین فتواهایی را میدهند,ان فتوا را از خودشان شروع کند یعنی اول مادر و خواهر و همسر و دختر خودت بعد دیگران,هر چند که این حرام زاده فکر نکنم ناموسی برایشان مانده باشد چون هر کس که به این گروه ها میرود اول قید ناموسش را میزند.

>>>   دلیل، نیرو های زمینی ترسو در برابرشان قرار دارد.

>>>   جواب نظر بهتره اول اين است كه أمريكا به دروغ خود را مخالف داعش ميداند ولي ارتش عراق و سوريا كشف كرده اند كه أمريكا به داعش كمك ميفرستد و تركيه هم نفت دزدي أزو ميخرد

>>>   ان شاء الله به زودی این گروه کثیف و پست نابود می شوند این گروه هدفش ایجاد چهره ای زشت و هراس برانگیز از اسلام است. کشورهای غربی که از موج پیوستن مردم کشورهایشان به اسلام میترسیدن این گروه رو به وجود اوردن تا جلوی پیشرفت اسلام رو بگیرند به امید خدا مکرشون از امت اسلامی برطرف میشه اسلام دین مهربانی و برادری هست و این کارهایی که این گروه انجام میده هیچ ربطی به دین اسلام و سیره و سنت رسول الله(ص) ندارد. داعش یک توپ تو خالی است و فقط از شگردهای تبلیغاتی و تولید کلیپ های حرفه ای سعی در بزرگ نشان دادن خود دارد. این گروه مردم مسلمانی را که اطلاع دقیقی از اسلام و سنت رسول الله(ص) ندارند را با شعارهای دروغین فریب می دهد و به گروه خود وارد می کند.

>>>   این خلاف ارزش های اسلامی وانسانی بوده وما با لهن ترین الفاظ تقبیح میکنیم


‌‌‌


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است