شروع و پایان آل سعود درعربستان با « دو محمد»
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۴    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104998 منبع: پرینت

«مجتهد» کاربر اینترنتی معروف سعودی که زوایای تاریک آل سعود را فاش می کند، تاکید کرد: این عبارت حکومت سعودی ها در عربستان با محمد بن مسعود و محمد بن عبدالوهاب شروع و با محمد بن نایف و محمد بن سلمان پایان می یابد» این روزها در داخل خانواده حاکم سعودی دهان به دهان نقل می شود.

مجتهد تاکید کرده است که به نظر می رسد «رویای دل بستن آل سعود به شاهزاده محمد بن نایف به طور کلی نقش بر آب شده است، زیرا بسیاری از آنها گمان می کردند او سوپاپ اطمینان در خاندان سعودی است و می تواند ناجی آل سعود باشد».

وی خاطرنشان کرده است: گام هایی که به تشکیل یک گروه فشار در خاندان سعودی منجر شد اکنون با موافقت اکثریت اعضای این خاندان ، علما و شاید خود ملک سلمان مواجه شده و محمد بن نایف و محمد بن سلمان را در مقابل یک اقدام انجام شده قرار داده است.

به نوشته این کاربر اینترنتی معروف، «تحرکات سری در خاندان حاکم سعودی برای قرار گرفتن احمد بن عبدالعزیز در مقام پادشاه و یا ولی عهد با اختیارات کامل به اقدامات عملی منجر شده است».

مجتهد می افزاید: دلیل حامیان قرار گرفتن احمد بن عبدالعزیز در مسند پادشاهی و یا ولی عهدی این است که خطر و مشکل آفرینی بی پروایی های او کمتر از بلایای ناشی از بی مبالاتی ها و ندانم کاری های بن سلمان جانشین ولی عهد و وزیر جنگ کنونی است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیر نشودبهتر است ولی همه اینها .... اند

>>>   هر ادم عاقلي ميفهمن عمر اين خاندان ظالم از آخر شده و رو به پايان است و عاجلا به جهنم ساقط شوند

>>>   رژیم کافر آل سعود غلام رژیم جلاد امریکاست. رژیم دیکتاتور و ضد بشر امریکا مستعمرات خود نظیر عربستان و ترکیه را منحیث مزدور بکار می گیرد برای مسلمان کشی در عراق و سوریه و یمن. ننگ بر غلام اردوغان ترکی و ال سعود که ضد اسلام استند و همکار رژیم سفاک و بی آبروی امریکا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است