کشف یک زندان در خانه یک آدم ربا در غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104977 منبع: پرینت

آدم ربایی که در خانه اش زندان ساخته بود، گرفتار شد.

امین الله امر خیل فرمانده پولیس غزنی گفت: سرگروه آدم روبایان به نام محمد امین روز گذشته از سوی پولیس جنایی غزنی از نواحی قریه سنجیتک شهر غزنی گرفتار شده است اما افراد او به ولایت قندهار فرار کرده اند.

فرمانده پولیس غزنی اضافه نمود که همزمان با دستگیری این آدم روبا فرد ربوده شده به نام فیروز از چنگ این گروه آزاد گردیده است.

وی افزود: فیروز راننده سه چرخ است و در روز عاشورا توسط این گروه از آدم ربایان از شهر غزنی اختطاف و در بدل رهایی وی مبلغ 5 لک افغانی خواسته شده بود.

فرمانده پولیس غزنی گفت: محمد امین سرگروه این آدم ربایان در خانه اش زندان شخصی درست کرده بود و افراد را در خانه اش نگهداری می کرد.


محمد حسین رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام!
" ای دیده چی دیدی،صدباردیگرخواهی دید" درمملکتی که نه نظام واقعی است ونه توجه به مسوولیت ها هنوز هم ازبد بدترش را خواهیم دید خداوند به فضل ومرحمت خویش انسانهای شیاد وخدا نترس را رسوا بسازد درغیر آن خانه به خانه ای افغانستان لانه فسق وفجور خواهد شد زیرا مسوولیت پذیری کمتر وخودنمایی وخودفروشی بیشتر شده است خدا با داد آن ملت مظلوم برسد.تشکر ازدست اندرکاران دستکیری آن بی غیرت نا مرد که باید نام یک ... نا سپاس را بروی گذاشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است