برای آزادی گروگان های هزاره چه باید کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104963 منبع: پرینت

تا کنون برای آزادی گروگان های هزاره از چنگال طالبان-داعش راه های زیادی پیموده شده اما با تاسف که تاکنون این تلاش ها به نتیجه قابل قبول منتهی نشده است.

مقام های امنیتی، وکلای مجلس و شورای ولایتی، ریش سفیدان محلی و بزرگان اقوام مختلف در این مدت تلاش زیادی به خرج داده اند تا گروگان های هزاره را از چنگال دژخیمان طالب و داعش آزاد نمایند اما با تاسف که همه این اقدام ها تا کنون بی نتیجه بی فایده و بی اثر بوده است.

از این رو است که بنده باور به نتیجه بخش بودن سفر امروز هیات مرکب از معاون امنیت ملی، مشاوران ریاست جمهوری و برخی از نمایندگان مجلس نمایندگان ندارم. این تلاش ها بیش تر نمایشی و بدون نتیجه هست.

فرصت ها را می سوزاند و مشکلات و مصیبت های زیادی را برای مردم ما خلق می نماید. دولت وحدت ملی اگر واقعا به وحدت ملی کشور دل می سوزاند و در قبال تامین منافع ملی و حراست از امنیت ملی کشور حساس هست؛ باید هرچه فوری تر گزینه های عملیات نظامی را برای آزادی گروگان ها و سرکوب گروگان گیران بررسی و اجرایی نماید. هرگونه تعلل و بی اعتنایی در این زمینه یک خیانت آشکار به مردم افغانستان تلقی می گردد و بی تردید تبعات بسیار زیانباری را در پی خواهد داشت.

بنابر این دولت وحدت ملی باید برای حفظ وحدت و همدلی میان اقوام- اگر واقعا علاقمند وحدت و هم دلی میان اقوام هست- باید گروگان گیران را با سرب داغ سرکوب سازد و نابود نمایند.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است