اندرابی: میدان وردک دروزاره کابل است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104961 منبع: پرینت

میدان وردک دروزاره کابل است و به همین جهت مخالفان تلاش می کنند تا در این ولایت فعالیت بیشتری داشته باشند

خلیل اندرابی فرمانده پولیس میدان وردک گفت: میدان وردک دروزاره کابل است و به همین جهت مخالفان تلاش می کنند تا در این ولایت فعالیت بیشتری داشته باشند اما امنیت این ولایت تحت کنترل است و عملیات های خزانی نیروهای دولتی نیز آغاز شده است.

وی افزود: دشمنان افغانستان بسیار تلاش کردند تا در ولایت میدان وردک یک مشکل جدی مثل هلمند، قندوز یا بدخشان ایجاد کنند اما با هماهنگی میان رهبری ولایت، اردوی ملی، پولیس ملی، وکلای مردم و مردم میدان وردک موفق نشدند برنامه شوم خود را عملی کنند.

به گفته فرمانده پولیس میدان وردک مخالفانی که در ولایت میدان وردک فعالیت می کند شامل گروه های حقانی، شورای پیشاور، شورای کویته و گاهی نیز هراس افکنان خارجی است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولت خطر مخالفین را زمان رسانه یی میسازند که مخالفین نزدیک تائسیسات دولتی ګردد هیچګاه دولت درغم امنیت مردم نیست همین اکنون مخالفین در ۵۰۰متری ولایت رفت وامد ګروهی دارند ومردم را به ګروګان ګرفته دولت میګویند که خیریت است اګر قوماندان صاحب بدون قطار به ولسوالی نرخ یا جلریز یا حد اقل ده افغانان وملا کاکا که مرکزیت را تشکیل مینمایند رفت وامد نما یند درانصورت ما ګفته میتوانیم امنیت نسبی فعلا تما م قریه جات مخالفین موجود است اګر سردی هوا باعث ګردد که انها کوچ نمایند در غیر ان برای مردم قطعا امنیت نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است