مهاجرت جان 3 عضو یک خانواده را گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104952 منبع: پرینت

سفر به اروپا مانند رفتن به کام مرگ است، در تازه ترین رویداد مرگبار پناهجویی اجساد 3 عضو یک خانواده افغانستانی که هنگام رفتن به اروپا در آب های میان ترکیه و یونان غرق شدند به کابل انتقال یافت و به خاک سپرده شدند.

پسر این خانواده که از این رویداد جان سالم برده است گفت: خانواده اش در پیش چشمان اش غرق شدند اما کاری برای نجات آنان نتوانسته است انجام دهد.

رویای رسیدن به اروپا پدر، مادر و دختر یک خانه را در کابل کفن پوش کرد. قایق حامل این خانواده هنگام رفتن از ترکیه به یونان در آب‌های مدیترانه واژگون شد، 65 سرنشین این قایق که شهروندان کشور نیز مشمول آن بودند، در این رویداد غرق شدند از این میان سه عضو این خانواده جان خود را از دست دادند و یک دختر جوان این خانواده هنوز ناپدید است.

عزیز هدایت دیپلومات پیشین افغانستان می‌گوید: من از طریق تلویزیون طلوع به تمام مردم کشور می‌گویم که به خاطر خدا فریب این دزدان و قاچاقبران را نخورید که مردم را اینجا فریب می‌دهند و تباه می‌کنند، ببنید یک فامیل تباه شد، من 25 سال می شود که در اروپا هستم بگویید، همان چیزی که اروپا دارد و اینجا ندارد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آیا خدایی که در آلمان است در افغانسان نیست بگو ?

>>>   اگرمسلمان هستی وجدان داری غیرت داری جان اطفال وزنان مضلوم را به خاطر آلمان به خطر نیانداز

>>>   بهتراست این حرفها رابه سران دولی بگویید که بعد ازچندین سال ازحکوت داری هنوزنتوانستند برای مردم خویش کاروامنیت و... فراهم بیاورند؟؟؟؟؟

>>>   در قیامت از کسانی که باعث این گونه اورگی و هلاکت ها در مسیر راه شده است نیز پرسان میشود و ان روز وای به حال کرزی و اشرف غنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است