آغاز ساخت تعمیر برنامه همبستگی ملی بادغیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۴/۸/۵ کد خبر: 104894 منبع: پرینت

سنگ تهداب تعمیر واحد اداری برنامه همبستگی ملی ولایت بادغیس که مصارف آن از بودجه وزارت احیا و انکشاف دهات پرداخت می گردد گذاشته شد.

قرار است این تعمیر به وسیله یک شرکت افغانستانی به نام حنان در سه طبقه به طور اساسی در زیر بنایی بیشتر از 324 متر مربع به هزینه دوازده میلیون افغانی در مدت یک سال اعمار گردد.

به نقل از روزنامه اقتصادی، در مراسم افتتاح این تعمیر، داکتر جمال الدین اسحاق والی ولایت بادغیس، الحاج شراف الدین مجیدی ریس دفتر مقام ولایت، امیرشاه نایب زاده فرمانده لوای محافظت عامه، عزیزبیک زاد معاون شورای ولایتی، فرید اخی زی نماینده شورای ولایتی، محمد عثمان معاون برنامه های ریاست انکشاف دهات، الحاج خلیل اچکزی ریس شورای صلح، نجم الدین برهانی نماینده شبکه جامعه مدنی و هارون انیس مسوول ولايتی واحد اداری برنامه همبستگی ملی و جمعی از بزرگان قومی و روسای شوراهای انکشافی قریه ها ولایت حاضر بودند.

رییس احیا و انکشاف دهات اعمار این تعمیر را برای واحد برنامه همبستگی ملی ریاست احیا و انکشاف دهات بسیار مهم دانست و گفت: با اعمار این تعمیر مشکل کمبود جای اداره مربوطه، مرفوع خواهد شد و آنان امور اداری خود را به وجه احسن به پیش خواهند برد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است