برگزاری دومین کنفرانس توسعه شهرها
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۴/۸/۵ کد خبر: 104885 منبع: پرینت

سید سعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی، محمد یوسف پشتون مشاور ارشد رییس جمهور در امور ساختمانی، امیرالدین سالک معاون امور ساختمانی وزارت امور شهرسازی، تعدادی از روسا و مهندسان این وزارت و نمایندگان نهادهای شهرداری کابل و اداره امور در سالن کنفرانس های وزارت امور شهرسازی تدویر یافت.

نخست سید سعادت منصور نادری از همه اشتراک کنندگان در این نشست ابراز تشکر نمود و در مورد اهمیت کنفرانس مذکور بیان داشت: ما باید به ارایه برنامه های جامع و مفید که جامعه ما نیازمند است بپردازیم و آن را عملی نماییم و همچنان وزیر امور شهرسازی از سهم داران این برنامه خواست تا با ارایه برنامه های مفید شان در کنفرانس متذکره برای مردم ما وعده فردای بهتر را بدهند.

سپس محمد یوسف پشتون ضمن تشکر از کارهای کمیسیون برگزاری کنفرانس ملی توسعه شهرها اظهار داشت که اهداف این کنفراس مشخص بوده و مشکل عمده و اساسی ما در عرصه توسعه شهرها نداشتن علمیت و ظرفیت کافی می‌باشد و نداشتن آگاهی مردم ما از فرهنگ شهری و اقتصاد پایین یک مشکل دیگر می باشد که باید به آن توجه شود.

در ادامه جلسه مذکور اعضای کمیسیون برگزاری کنفرانس ملی توسعه شهرها، در مورد چگونگی تدویر کنفرانس متذکره، محل برگزاری و برنامه های این کنفرانس تبادل نظر نمودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است