دیدار روسا و مسوولان مخابراتی با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۴    ۱۳۹۴/۸/۵ کد خبر: 104856 منبع: پرینت

روسای شرکت های مخابراتی و مسوولان وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، در رابطه به آوردن شفافیت، کنترول کیفیت خدمات، پرداخت مالیه و بهبود رابطه کاری سرمایه گذاران با دولت، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مسوولان شرکت های مخابراتی در مورد شرایط کار، بهبود فضای کاری و سرمایه گذاری صحبت کردند و ضمن اینکه از همکاری شان با حکومت اطمینان دادند، پیشنهادات شان را در رابطه به رسیدگی به مشکلات و بهبود روابط کاری با نهادهای حکومتی مطرح کردند.

رییس جمهور پس از استماع نظریات و خواست های روسای شرکت های مخابراتی به مسوولان مربوطه هدایت داد تا یک رهنمود کاری برای این شرکت ها و اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) ایجاد گردد. رییس جمهور افزود: فضای کاری برای بخش مخابراتی طوری تنظیم شود که شرکت های مخابراتی مفاد به دست بیاورند و همچنان از سیستم سوء استفاده صورت نگیرد.

محمد اشرف غنی خطاب به روسای شرکت های مخابراتی، گفت: حکومت نقش تسهیل کننده را دارد ولی چگونگی عرضه و کیفیت خدمات، آینده شرکت های شما را تعیین می کند.

رییس جمهور افزود: مشتریان به خدمات با کیفیت و دولت به مالیه شرکت ها نیاز دارند بخاطری که مشتریان پول می پردازند و دولت به جهان تعهد سپرده است که به سوی خودکفایی می رود، پس ما باید مشترکا برای رسیدن به این هدف کار نماییم.

وی ضمن اینکه در از میان برداشتن تداخل وظیفه ای در نهادهای دولتی تاکید کرد، گفت: از لحاظ حقوقی اگر مشکلی داشته باشید و قوانین و مقررات وضاحت نداشته باشد، دولت حاضر به همکاری می باشد.

رییس جمهور غنی خاطر نشان کرد که شرکت ها باید قبل از اتخاذ هر تصمیم حکومت باخبر شوند و در نهایت سیستمی ایجاد شود که در زمینه عواید و پرداخت مالیه، شفافیت بیشتر به وجود آید. رییس جمهور از روسای شرکت های مخابراتی خواست تا تغییرات مثبت را در تکنولوژی در نظر بگیرند و خدمات شان را در مطابقت به نیازمندی های عصر حاضر عیار سازند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است