دیدار هیات حقیقت یاب قندوز با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۴/۸/۵ کد خبر: 104854 منبع: پرینت

اعضای هیات حقیقت یاب قندوز در ارگ با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار اعضای هیات حقیقت یاب قندوز در خصوص فعالیت ها، منابع معلوماتی، با اعتبار بودن منابع، یافته ها و ساحاتی که آنان تحقیق نموده اند، به رییس جمهور معلومات دادند.

رییس جمهور غنی پس از استماع معلومات هیات متذکره، گفت: شیوه کار و تحقیق هیات حقیقت یاب قندوز باید در آینده برای هیات های بعدی یک رهنمود و مثال خوب باشد. رییس جمهور غنی از اعضای هیات حقیقت یاب قندوز خواست که در مورد حادثه قندوز نظریات و پیشنهادات شان را بگونه آزاد مطرح نمایند، وی گفت: گزارش یافته های آنان را با دقت کامل مطالعه خواهد کرد.

وی از هیات مذکور تقاضا نمود تا گزارش یافته های شان را در یکی از جلسات شورای امنیت ملی نیز ارایه نمایند.

رییس جمهور محمد اشرف غنی گفت: تمام حقایق در رابطه به حادثه قندوز را حتی نارسایی مسوولان هم در آن باشد، به منظور شفافیت و افزایش اعتماد مردم به نهادهای دولتی، در گزارش خود بگنجانند. وی اضافه کرد که گزارش مذکور فرصت خوبی برای افزایش اعتماد مردم بر نهادهای دولتی و درس خوبی برای مسوولان مربوطه خواهد بود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ترفندها خاک به چشم ملت زدن است وبس حقیقت را غیر از گزارش دهندگان وگزارش گیرندگان باقی همه میدانندمسئله باین سادگی ها هم نیست که کسی بتوانند واقعیت هارا بیان نماید تاهنوز جواب این سئوال که این همه عناصر اوزبکی وروسی وچینی تا شما چگونه رسیدند وباز تموی مالی ونظامی انها چگونه صورت میگیرد و...این واقعیت هارا نمیشود با تغافل وتجاهل پنهان نمود نمیدانم مسببین این حوادث که هر روزه در کشور ویرانه ای ما تکرار میشودبه پیشگاه خداوند ویا لا اقل وجدان وانسانیت چه جواب خواهند داشت ؟مثل ایتکه انها با این همه وداع کرده اند گردانندگان امور وممثلین خارجی ها باین دل خوش مینمایند که تا زنده اند انها ازین مقام دورنمیشوند ولی انکه کاملا مایوس ونا امید است ملت میباشد که نمیداند چه وقت چشمان شان به نور وروشنای خواهد خورد
شیخ علی بلخابی سرپلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است